  • 161. Data: 2012-07-17 19:22:03
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 13:15, PK pisze:
    > Ale to nie jest żadne "odwrócenie pytania", bo Policja łapie zarówno
    > takich łamiących jak i nie łamiących (błędy się zdarzają).

    W sytuacji, gdy mówimy niejednokrotnie o życiu człowieka nie mogą.
    Zabierając PJ za punkty zawodowemu kierowcy jedynemu żywicielowi rodziny
    w przypadku gdy jednak zabrano mu to PJ za błędy pomiaru a nie faktyczne
    wykroczenia to jest to skandal i niewyobrażalna krzywda dla niego i jego
    rodziny.

  • 162. Data: 2012-07-17 19:23:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 19:14, 'Tom N' pisze:

    > i30 ma na 27 czerwca 2012
    > roku wynik 10217. Zważywszy, że auto mam od 12 maja 2012 dziennie
    > średnio wychodzi po odjęciu 4 dni które auto spędziło w serwisie 47 dni,
    >
    > Czyli przez 47 dni 10 kkm i następnie przez 20 dni 7kkm i 120 postów na
    > PMS...

    I?

  • 163. Data: 2012-07-17 19:31:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PK,

    Tuesday, July 17, 2012, 12:43:02 PM, you wrote:

    [...]

    > Poza tym dosyć często jestem świadkiem sytuacji, gdy na jezdni
    > z zakazem wyprzedzania kierowca ciągnie się za rowerzystą

    Co za brednie? Zakaz wyprzedzania nie dotyczy wyprzedzania rowerów!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 164. Data: 2012-07-17 20:14:32
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    -ho.pl>:

    > [...]
    > Zdążył już wiele postów wysłać, ale jakoś tego nie zamieścił ;-)

    I nie opublikuję, bo wyroku zeskanowanego nie miałem, a szukać po
    papierach i skanować dla Was mi się za bardzo nie chce. Zdjęcia na dysku
    też już nie mam.

  • 165. Data: 2012-07-17 20:49:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Trol "PK" <k...@n...pl>

    > Mandaty w Polsce są po prostu zbyt niskie i ciągle brakuje politykom
    > jaj, żeby je podnieść. I w tym wypadku wielkich nadziei nie mam, ale
    > przynajmniej się o tym mówi.

    Myślę, że dróg nie ma odpowiednich

  • 166. Data: 2012-07-17 20:50:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Trol "PK" <k...@n...pl>

    > Ale mandat to nie jest chleb albo prąd, że codziennie używasz i płacisz.
    >
    > Mandatów można unikać i nie jest to bardzo trudne.

    No tak, można nie dać się złapać

  • 167. Data: 2012-07-17 20:51:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Trol "PK" <k...@n...pl>

    > Jesteś kolejną osobą, która mówi o mandatach jak o jakiejś codziennej
    > opłacie za jazdę albo losowym wydarzeniu. Można jeździć tak, żeby
    > mandatów nie płacić. Wtedy wszystko jedno czy jesteś Kulczykiem
    > czy bezrobotnym na hulajnodze.

    Nie jeździć ?

  • 168. Data: 2012-07-17 20:54:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Trol "PK" <k...@n...pl>

    > No tak. Drogówka powinna dbać o bezpieczeństwo uczestników ruchu
    > inaczej, niż karząc tych łamiących przepisy. Jak wpadniesz na jakiś
    > pomysł, to im podeślij -

    Powiedzmy prawdę, chodzi o te przepisy

    > może zrewolucjonizujesz komunikację :).

    telekomunikację

  • 169. Data: 2012-07-17 20:55:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > I nie opublikuję, bo wyroku zeskanowanego nie miałem, a szukać po
    > papierach i skanować dla Was mi się za bardzo nie chce. Zdjęcia na dysku
    > też już nie mam.

    tym samym trochę podważasz swoją wiarygodność.
    A to chyba jest warte poszukania?

  • 170. Data: 2012-07-17 21:05:03
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 19:17, anacron pisze:

    > Ja statystycznie mam kolizję/wypadek co 150 000 km, moja siostra miała
    > dwie w życiu, ale w sumie pokonała może 100 tys. km od czasu otrzymania
    > prawa jazdy (rok po mnie). Statystycznie to ja miałem 6 kolizji i 2
    > wypadki, a ona 2 kolizje. Kogo wolisz spotkać na drodze mnie, czy ją?

    Witam

    Pytanie jest wg bez sensu, statystycznie idac z psem na spacer to ja i
    pies mamy po trzy nogi :P A kolejny wypadek czy stluczka z Twoim
    udzialem jest nieprzewidywalny w skutkach wiec wybieram (jesli by takowy
    wybor istnial) nie miec kolizji czy wypadkow :) Ale to zyczeniowe
    myslenie i nijak sie ma do podnoszenia mandatow przez "rzond" szukajacy
    kasy w kieszeniach podatnikow.
    Mam na mysli idiotow, przyklady zachowan podalem, ktorym sie wydaje, ze
    jak jezdza duzo to sa bogami na drodze i czesto sie wszystko udaje ...
    do czasu jak szczescia braknie, ot co.

    Pozdrawiam
    Xiant