  • Data: 2012-07-16 23:56:37
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > Np. wjazd do Skierniewic od strony Rawy Mazowieckiej. W zeszłym roku nie
    > przyjąłem mandatu tam o 4 nad ranem, bo znaku prawie nie było widać i
    > sprawę w sądzie wygrałem.

    Ja tą drogą regularnie jeżdżę. W zeszłym roku ten znak było bardzo
    dobrze widać.

    > Tak o 4 w nocy, na drodze na której o tej
    > porze nie widziałem żadnego innego samochodu stali za krzakami i czekali
    > na jelenia.

    Bardzo często tam stoją.

    > Jechałem tam ostatnio jakiś miesiąc temu i teraz znak już
    > bardzo ładnie widać, ale nadal za nim jest kilka kilometrów lasu i znów
    > w tym lesie stał sobie policjant z Iskrą.

    Lasu to tam jest kilkaset metrów (i na tych kilkuset metrach jest teren
    niezabudowany) Wcześniej i później są chałupy, piesi i wyjazdy z
    posesji.

    > Ot idealne miejsce, aby
    > zapłacić te 1000 zł za poruszanie się z prędkością 100km/h w terenie
    > zabudowanym (drzewami).

    100km/h jest zabronione nawet w niezabudowanym.

    > Mam wymieniać dalej? :) Takich miejsc to ja znam dużo więcej.

    Dawaj, może trafisz jakieś miejsce, którego nikt nie zna.

    Krzysiek Kiełczewski