  • Data: 2012-07-17 00:14:38
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2012 23:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Ale jak to porówywać?
    > Trochę jezdziłem ostatnio po Europie.
    > Niemcy - wjezdzam i jade 1.000 km autostrada.
    > Włochy - drogie autostrady ale jednak wszedzie autostrada, obwodnica
    > Mediolanu - 4-5 pasów...
    > Francja - wszedzie poruszasz się autostradami.
    >
    > Jak to porównać z naszą rzeczywistością?
    w każdym liście nawijasz o drogach w Polsce. Czy zastanowiłeś się
    dlaczego u nas jest tak jak jest? Czy myślisz że politycy nie wiedzą jak
    porozwiązywać nasze - w tym z drogami - problemy? Oczywiście że wiedzą,
    do tego wystarczy móżdżek nie leniwego licealisty+ kalkulator. problem
    jest w tym, że tego się nieda zrobić bez poparcia społecznego, a tego
    poparcia niema. niema bo nieroby musiałby iść do pracy, chorzy leczyć
    się swoje pieniądze, a emeryci żyć za to co odłożyli. Ilu polaków na to
    zarabia? 20%? trochę za małe poparcie.....

    ToMasz