    From: "Lewis" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podwójne uderzenie
    Date: Tue, 19 Jan 2010 13:51:14 +0100

    news:4b55a949@news.home.net.pl...
    > Raczej nie, oni nie są głupi, po za tym co ma jedno do drugiego?
    > Oszustwem nie jest, a wzięcie odszkodowania za uszkodzone auto jak za
    > sprawne jest nim bez wątpienia.

    To życzę Ci abyś kiedykolwiek mając jakieś własne auto zasmakował takiej
    sytuacji, zobaczymy jak uszkodzisz felgę która jest w zasadzie unikatem,
    ubezpieczalnia wypłaci 40% wartości bo felga ma XXlat a reszta nie będzie
    ich interesować.

    > Mam wrażenie, ze jest raczej odwrotnie. Połowa osób strasznie się pieni
    > podając argumenty jak wyżej żeby dostać np. 1000 zł za dwa nowe
    > reflektory, bo inaczej się "nie da" i jest strasznie "niebezpiecznie", a
    > potem i tak kupią jedną używkę na allegro za 100 zł, a resztę wydadzą na
    > wódkę.

    90% ludzi tak zrobi a znajdzie sie człowiek który swoje auto i swoje
    bezpieczeńśtwo stawia na 1 miejscu i wymieni oba reflektory na takie po
    1000zł i będzie na tym stratny 1500zł

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)