eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoducha skrzyni w JTD ?Re: Poducha skrzyni w JTD ?
  • Data: 2011-04-29 12:00:49
    Temat: Re: Poducha skrzyni w JTD ?
    Od: MMS <n...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-29 13:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 29-04-2011 o 10:02:41 MMS <n...@s...interia.pl> napisał(a):
    >
    >
    >> 1. Uruchomiony z rana czyli zimny problem nie istnieje.
    >> 2. Temperatura około 60+ stopni objaw się ujawnia. Szczególnie przy
    >> ruszaniu pod górkę.
    >> 3. Ciepły silnik przy przyśpieszaniu z gazem na max czuć lekkie drgania.
    >> 4. Na postoju wciśnięty hamulec i pół sprzęgło drgania są wyczuwalne.
    > U mnie podobnie objawy w 1.9 dci dawało padające koło dwumasowe (przy
    > przebiegu 220 kkm).
    > Na zimnym silniku nic nie było czuć, dopiero jak się rozgrzał. Obstawiam
    > dwumasę, jako drugie - sprzęgło.
    >
    > Padająca poduszka dawała by się mocniej we znaki w zimnym dieslu - gdy
    > są większe wibracje od silnika.
    > Przy rozgrzanym, sprawnym silniku wibracje są dużo mniejsze.
    >
    > Pzdr
    > TG

    W dniu 2011-04-29 13:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 29-04-2011 o 10:02:41 MMS <n...@s...interia.pl> napisał(a):
    >
    >
    >> 1. Uruchomiony z rana czyli zimny problem nie istnieje.
    >> 2. Temperatura około 60+ stopni objaw się ujawnia. Szczególnie przy
    >> ruszaniu pod górkę.
    >> 3. Ciepły silnik przy przyśpieszaniu z gazem na max czuć lekkie drgania.
    >> 4. Na postoju wciśnięty hamulec i pół sprzęgło drgania są wyczuwalne.
    > U mnie podobnie objawy w 1.9 dci dawało padające koło dwumasowe (przy
    > przebiegu 220 kkm).
    > Na zimnym silniku nic nie było czuć, dopiero jak się rozgrzał. Obstawiam
    > dwumasę, jako drugie - sprzęgło.

    Dwumasa nie byłaby zależna od temperatury. Dawała by charakterystyczny
    metaliczny szczęk podczas odpalania lub gaszenia.
    Dwu masowe dawało by takie dźwięki
    http://www.youtube.com/watch?v=wxULu3xabag&NR=1 Poza tym występowały by
    wibracje nie tylko podczas ruszania.

    > Padająca poduszka dawała by się mocniej we znaki w zimnym dieslu - gdy
    > są większe wibracje od silnika.
    > Przy rozgrzanym, sprawnym silniku wibracje są dużo mniejsze.
    Tu guma może się różnie zachować. Przeciwnie, powinna mięknąć pod
    wpływem temperatury.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: