  • Data: 2018-05-06 10:37:46
    Temat: Re: Podsłuch przez komórkę bez karty sim
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.05.2018 23:44, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Grzexs" pcjr8h$ekt$...@n...news.atman.pl

    > Skąd pewność, że w telefonie nie ma dodatkowej baterii?
    > W samochodach bywają dwa akumulatory, w radiach czy
    > magnetofonach widziałem dwie baterie...
    Moja Nokia E51 m(iał)a drugą baterię o wielkości zegarkowej służącą do
    podtrzymania pracy zegara.
    Jej mocowanie widać np. na zdjęciu
    https://www.solidrop.net/photo-5/for-nokia-e51-unloc
    ked-origianl-mobile-phone-cell-phone-motherboard-cir
    cuits-main-logic-board-free-tools.jpg
    nad gniazdem miniUSB (prawy dolny róg).