  • 1. Data: 2010-10-18 18:31:26
    Temat: Podróż dookoła świata - http://www.journeyfarbeyond.com
    Od: "Jacek Woynarowski" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Nie było mnie tu długi czas, bo i czasu mało i jakoś tak życie zapsztala, że
    nie wiadomo jak się obrócić. Ale są i tacy co nie dali się wkręcić i realizują
    marzenia, co to i ja je kiedyś miałem, a które na 'lepsze' czasy odkładam.
    Mój rodzony brat, na własnej krwawicy wychowan, co to pierwsze przycieranie
    podnóżkami za plecaka robiąc ze mną na eFie (CBR 1000F) zaliczał, właśnie
    wyruszył w podróż co to pewnie nie jednemu (-ej) z nas się marzy ale nie wielu
    dane będzie zrealizować... (obym był w błędzie :)).
    Na stronie http://www.journeyfarbeyond.com jest trochę materiału, żeby gula
    rozhuśtać. Polecam lekturę i wgląd w materiały, które 'młody' sam skrupulatnie
    kleci. Nawet mu to zgrabnie idzie, w mojej głęboko subiektywnej ocenie.
    Zresztą, zobaczcie sami...

    Pozdrawiam serdecznie
    Jacek Wx
    BlueVelvet XX
    3City

  • 2. Data: 2010-10-18 19:16:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-10-18 20:31, Jacek Woynarowski pisze:
    > Ale są i tacy co nie dali się wkręcić i realizują
    > marzenia,

    czego i Tobie zycze serdecznie!

    [...]
    > Zresztą, zobaczcie sami...

    Super! Zdecydowanie przebije Tomka K. a i tak wyjdzie na to, ze
    najwieksi podroznicy to ... GAMonie Polnocy! ;-) Pozdrów Mlodego przy
    okazji, jestesmy duchem z nim. A jak wróci to sie pisze na jakie jam
    session.

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 3. Data: 2010-10-18 21:14:35
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

> [...]
    > wielu
    > dane będzie zrealizować... (obym był w błędzie :)).

    Silne! Pozdrawiam, zazdroszczę i życzę udanego happy endu! Fajnie, ze są
    jeszcze ludzie z jajami...

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2010-10-21 05:36:19
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Woynarowski" napisał:
> [...]
    > skrupulatnie
    > kleci. Nawet mu to zgrabnie idzie, w mojej głęboko subiektywnej ocenie.

    Podgladam se strone i pomimo wyraznych dowodow np. w postaci zdjec jeszcze
    nie wierze ze On pojechal jednak w te trase;)) Za dlugo trwaly przygotowania
    i za duzo o tym gadalismy;)) Ja pitole On naprawde pojechal!!
    W glowie sie nie miesci jaki Mlody jest odwazny (albo glupi:) ale oczywiscie
    zazdraszczam.
    Poxniej pewnie jakas ksiazke napisze jak jakis Tony Halik;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 5. Data: 2010-10-21 20:23:21
    Temat: Re: Podr?? dooko?a ?wiata - http://www.journeyfarbeyond.com
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-10-21 07:36, Sybi pisze:

    > Podgladam se strone i pomimo wyraznych dowodow np. w postaci zdjec jeszcze
    > nie wierze ze On pojechal jednak w te trase;)) Za dlugo trwaly przygotowania
    > i za duzo o tym gadalismy;))

    Paczpan, jak to sprecla mozna zycia towarzyskiego, co to je sie kiedys
    wspoltworzylo, odpryski sledzic,...

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r