  • 1. Data: 2015-06-08 10:01:24
    Temat: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Czy komuś może udało się wynaleźć jakieś w miarę tanie, fabryczne
    płytki w ilościach prototypowych ? Konkretnie potrzebowałbym na przykład
    płytkę dwustronną 100x100mm z przelotkami.

    Ceny płytek dla kompletnego amatora są po prostu zabójcze. 150 zł netto
    za 2 sztuki to jakieś 80% wszystkich kosztów projektu. Jedyne co mi
    przychodzi do głowy to opcja znalezienia kogoś kto zgodzi się na
    podpięcie pod jakieś większe zamówienie. Oczywiście to na pewno wiąże
    się z jakimś nakładem pracy i wcale nie musi wyjść taniej (nawet gdyby
    ten ktoś był do przesady uprzejmy i zrobił to prawie po kosztach).

    Jakieś pomysły ? Przejrzałem już oferty chyba wszystkich polskich i
    wielu chińskich płytkarni.

  • 2. Data: 2015-06-08 10:44:57
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 10:01, ww pisze:
    > Jakieś pomysły ? Przejrzałem już oferty chyba wszystkich polskich i
    > wielu chińskich płytkarni.

    W sumie najtaniej chyba do tej pory na smart-prototyping.com.

  • 3. Data: 2015-06-08 11:07:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Monday, June 8, 2015, 10:01:24 AM, you wrote:

> [...]
    > płytkę dwustronną 100x100mm z przelotkami.
    > Ceny płytek dla kompletnego amatora są po prostu zabójcze. 150 zł netto

    http://www.prototypy.com - 111PLN netto.

    [...]

    Swoją drogą - czego oczekujesz? Cudu? Za ile TY byś chciał robić komuś
    prototypowe ilości?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-06-08 22:04:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > ten ktoś był do przesady uprzejmy i zrobił to prawie po kosztach).
    >
    > Jakieś pomysły ? Przejrzałem już oferty chyba wszystkich polskich i

    Może to cię, przy twoim budżecie, zainteresuje
    http://allegro.pl/plytka-prototypowa-dwustronna-3x7c
    m-i5396760100.html

  • 5. Data: 2015-06-08 22:08:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 22:04, t-1 pisze:

    > Może to cię, przy twoim budżecie, zainteresuje
    > http://allegro.pl/plytka-prototypowa-dwustronna-3x7c
    m-i5396760100.html

    A tu większa:
    http://allegro.pl/plytka-prototypowa-dwustronna-5cm-
    x-7cm-i5396776813.html

  • 6. Data: 2015-06-08 22:14:58
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-06-08 11:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > http://www.prototypy.com - 111PLN netto.

    Okazja...

    > [...]
    >
    > Swoją drogą - czego oczekujesz? Cudu?

    Nie. Płytek w trochę normalniejszej cenie.

    > Za ile TY byś chciał robić komuś
    > prototypowe ilości?

    Chciałbym oczywiście robić za darmo.

  • 7. Data: 2015-06-08 22:15:49
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.06.2015 10:01, ww wrote:
> [...]
    > ten ktoś był do przesady uprzejmy i zrobił to prawie po kosztach).
    >
    > Jakieś pomysły ? Przejrzałem już oferty chyba wszystkich polskich i

    Słabo szukałeś: http://dirtypcbs.com/
    Za płytki 100x100mm w ilości 10 sztuk zapłacisz 25 dolców, tylko trzeba
    czekać miesiąc. Wychodzi 2,5 dolara za płytkę, to jest cena wprost
    skandaliczna.

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2015-06-09 00:11:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Monday, June 8, 2015, 10:14:58 PM, you wrote:

    > Okazja...

    A czegoś się spodziewał?

    > Nie. Płytek w trochę normalniejszej cenie.

    To jest normalna cena.

    > Chciałbym oczywiście robić za darmo.

    To zacznij.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2015-06-09 01:12:22
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie. Płytek w trochę normalniejszej cenie.

    Jak cię nie stać na takie ceny, to poproś kolegów w szkole, może któryś
    ci pomoże. Albo zbierz trochę złomu, czy makulatury. Albo poproś rodziców.

    > Chciałbym oczywiście robić za darmo.

    Przecież nie umiesz.

  • 10. Data: 2015-06-09 07:47:11
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 01:12, sundayman pisze:

    > Jak cię nie stać na takie ceny, to poproś kolegów w szkole, może któryś
    > ci pomoże. Albo zbierz trochę złomu, czy makulatury. Albo poproś rodziców.

    Ale mi powiedziałeś...

    Poczucie humoru na poziomie 15-latka żartującego sobie z "gimbusów".