eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPodpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego › Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego
  • Data: 2010-04-07 15:10:51
    Temat: Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego
    Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Wg mnie KVM to minimum - warto poswiecic te 40zl zeby miec sensowniejsze
    > srodowisko pracy, mozliwosc uruchomienia jednoczesnie obu maszyn
    > (chociazby zeby latwo kopiowac z jednej na druga), bez potrzeby
    > wyciagania kilku kabli tylko po to, zeby zerknac, co sie dzieje na
    > drugim... Oczywiscie nie znam twoich potrzeb, ale ja u siebie po kilku
    > godzinach takiej pracy jednoczesnie na 2 komputerach zakupilem KVMa, bo
    > mnie draznilo przepinanie kabli, szczegolnie jak trzeba wejsc pod
    > biurko :) Stacja dokujaca + KVM to bardzo wygodne i komfortowe
> [...]

    Dzięki! Ale już zamówiłem przedłużacz VGA (żeby pod stolik nie wchodzić :)
    i adapter USB do PS2 dla klawitury oraz kabel USB, żeby znowu pod stolik nie
    wchodzić :)
    Chodziło mi o najprostsze rozwiązanie, gdyż potzrebuję solidniej popracować
    na malutkim lapku tylko 1x/ 1-2 tygodnie, więc nie potzrebuję KVM, tym
    bardziej, że nie interesuje mnie praca na 2 kompach.