eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPodpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego › Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego
  • Data: 2010-04-06 20:30:06
    Temat: Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hpdh1d$obp$1@news.onet.pl...

    > Dzięki! Mam taką wizję, że gdzieś z tyłu na biurku (np. za monitorem) chcę
    > mieć możliwość szybkiego przepięcia kabelków, powiedzcie czy to zadziała:
    > 1. Klawiatura PS/2 do laptopa przez przejściówkę PS/2-USB i do
    > stacjonarnego przez przedłużacz USB (damsko -męski) ?
    > 2. Monitor idzie albo do Lapka, albo do przedłużacza VGA D-SUB
    > (damsko -męski)?
    > 3. Mysz BT, więc nie ma problemu
    > Pozdrawiam świątecznie :)

    Teoretycznie powinno, chociaz wg mnie (przepraszam za dosadnosc) to
    badziewne rozwiazanie :)
    Wg mnie KVM to minimum - warto poswiecic te 40zl zeby miec sensowniejsze
    srodowisko pracy, mozliwosc uruchomienia jednoczesnie obu maszyn (chociazby
    zeby latwo kopiowac z jednej na druga), bez potrzeby wyciagania kilku kabli
    tylko po to, zeby zerknac, co sie dzieje na drugim... Oczywiscie nie znam
    twoich potrzeb, ale ja u siebie po kilku godzinach takiej pracy jednoczesnie
    na 2 komputerach zakupilem KVMa, bo mnie draznilo przepinanie kabli,
    szczegolnie jak trzeba wejsc pod biurko :)

    Stacja dokujaca + KVM to bardzo wygodne i komfortowe rozwiazanie, ale skoro
    uzywasz jej w pracy to chyba nie musze mowic o zaletach...

    Przy okazji - sporo monitorow LCD na rynku ma teraz podwojne wejscia, takze
    jest mozliwosc podpiecia 2 zrodel sygnalu. Sprawdz, moze bedziesz mial
    szczescie :D

    Pozdrawiam
    Michal