  • Data: 2012-10-12 18:25:52
    Temat: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 17:40:57 UTC+2 u|ytkownik Pszemol naredziB:

    > No to ile?

    Nie dam Ci pożywki do wyciągania błednych i nieuzasadnionych wnioskow.
    Najpierw napisz do czego zmierzasz.

    Mogę Ci napisać tyle: jeden iPhone4 kosztował mnie jednorazowo troche mniej
    niż płacę brutto miesięcznie abonamentu za trzy komórki w planie rodzinnym
    w AT&T gdzie mamy w abonamencie 1400 minut do sieci stacjonarnych do
    podzialu miedzy trzy osoby, w tym bez ograniczeń minuty do wszystkich sieci
    komórkowych, bez ograniczeń wieczory i weekendy do wszystkich numerów w
    obrębie całego USA (z alaską i Hawajami włącznie), bez ograniczen SMSy, no
    i 2Gb danych na głowę (x3) miesięcznie.