-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!69.16.185.21.MISMATCH!npeer
03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com
!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kqi119$nhm$1@news.task.gda.pl>
<1tj07jmrlthy1$.tlm8cpznldbu$.dlg@40tude.net>
<1rj2spdpie73s$.tmt6okczddac$.dlg@40tude.net>
<19onw2ytoit3s$.13xj9eyu9bxli.dlg@40tude.net>
<16eccdljp5vp1$.h65wo3zbgjpx.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<j1vid70xllk9.bdqcnwslj820$.dlg@40tude.net>
<e...@4...net>
<ff93n03oescd.mdmqoh2hehnm$.dlg@40tude.net>
<7...@4...net>
Date: Sat, 29 Jun 2013 14:31:05 +0200
Message-ID: <akucvjs01q9s$.1q3vn1sswt7dd$.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.17.229
X-Trace: 1372509065 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1454 83.20.17.229:53580
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2706
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496820
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 29 Jun 2013 11:15:34 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sat, 29 Jun 2013 02:25:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Sat, 29 Jun 2013 01:35:35 +0200, J.F. napisał(a):
>>>> Czasami znajduje się w samochodach cuda które są ewidentymi błędami przy
>>>> projekcie - wbrew obiegowej opinii że jak już coś zrobiła "fabryka" to to
>>>> jest przemyślane na dziesiątą stronę :)
>>>
>>> Hm, ale wydaje mi sie ze przynajmniej testuja intensywnie.
>>
>> Teoretycznie tak - duża korporacja może sobie pozwolić na całe osobne
>> zespoły do testowania.
>> Tak jak z mojego podwórka to nawet na zespoły które produkują narzędzia
>> wyłącznie dla zespołów które potem tymi narzędziami coś testują (zazwyczaj
>> automatycznie).
>
> Chodzilo mi raczej o to ze ktos w te samochody wsiada i przejezdza
> tysiace km. Moze w program nie zaglada, ale grube bledy wyjda.
> No i producenci samochodow to "duze korporacje", wiec testuja samchody
> dalej - chocby w komorze klimatycznej czy odpali przy -30 :-)
Dzięki takim testom na pewno ryzyko poważnych wpadek jest mniejsze.
Ale prędzej czy później dojdzie do sytuacji kiedy podzespół przy -30
zawodzi, opracowuje się więc nowy, który tym razem zawodzi już w -20,
kolejna próba i zawodzi w -10, a że właśnie samochód idzie na produkcję, no
to wkłada się ten co wysiadł w -30 :)
Albo w drugą stronę - można robić podzespoły który wysiądą precyzyjnie tuż
po gwarancji...
Mała firma nie da rady i rozpadnie się albo szybko, albo będzie wieczne :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.13 14:33 anacron
- 01.07.13 22:44 anacron
- 01.07.13 23:27 k...@g...com
- 02.07.13 00:24 anacron
- 02.07.13 02:48 k...@g...com
- 08.07.13 06:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe