eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPodniesienie mocy = spadek spalania???Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!69.16.185.21.MISMATCH!npeer
    03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com
    !nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kqi119$nhm$1@news.task.gda.pl>
    <1tj07jmrlthy1$.tlm8cpznldbu$.dlg@40tude.net>
    <1rj2spdpie73s$.tmt6okczddac$.dlg@40tude.net>
    <19onw2ytoit3s$.13xj9eyu9bxli.dlg@40tude.net>
    <16eccdljp5vp1$.h65wo3zbgjpx.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <j1vid70xllk9.bdqcnwslj820$.dlg@40tude.net>
    <e...@4...net>
    <ff93n03oescd.mdmqoh2hehnm$.dlg@40tude.net>
    <7...@4...net>
    Date: Sat, 29 Jun 2013 14:31:05 +0200
    Message-ID: <akucvjs01q9s$.1q3vn1sswt7dd$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.17.229
    X-Trace: 1372509065 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1454 83.20.17.229:53580
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2706
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496820
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 11:15:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Sat, 29 Jun 2013 02:25:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >> Dnia Sat, 29 Jun 2013 01:35:35 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>> Czasami znajduje się w samochodach cuda które są ewidentymi błędami przy
    >>>> projekcie - wbrew obiegowej opinii że jak już coś zrobiła "fabryka" to to
    >>>> jest przemyślane na dziesiątą stronę :)
    >>>
    >>> Hm, ale wydaje mi sie ze przynajmniej testuja intensywnie.
    >>
    >> Teoretycznie tak - duża korporacja może sobie pozwolić na całe osobne
    >> zespoły do testowania.
    >> Tak jak z mojego podwórka to nawet na zespoły które produkują narzędzia
    >> wyłącznie dla zespołów które potem tymi narzędziami coś testują (zazwyczaj
    >> automatycznie).
    >
    > Chodzilo mi raczej o to ze ktos w te samochody wsiada i przejezdza
    > tysiace km. Moze w program nie zaglada, ale grube bledy wyjda.
    > No i producenci samochodow to "duze korporacje", wiec testuja samchody
    > dalej - chocby w komorze klimatycznej czy odpali przy -30 :-)

    Dzięki takim testom na pewno ryzyko poważnych wpadek jest mniejsze.
    Ale prędzej czy później dojdzie do sytuacji kiedy podzespół przy -30
    zawodzi, opracowuje się więc nowy, który tym razem zawodzi już w -20,
    kolejna próba i zawodzi w -10, a że właśnie samochód idzie na produkcję, no
    to wkłada się ten co wysiadł w -30 :)

    Albo w drugą stronę - można robić podzespoły który wysiądą precyzyjnie tuż
    po gwarancji...
    Mała firma nie da rady i rozpadnie się albo szybko, albo będzie wieczne :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: