-
Data: 2013-06-29 14:31:05
Temat: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 29 Jun 2013 11:15:34 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sat, 29 Jun 2013 02:25:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Sat, 29 Jun 2013 01:35:35 +0200, J.F. napisał(a):
>>>> Czasami znajduje się w samochodach cuda które są ewidentymi błędami przy
>>>> projekcie - wbrew obiegowej opinii że jak już coś zrobiła "fabryka" to to
>>>> jest przemyślane na dziesiątą stronę :)
>>>
>>> Hm, ale wydaje mi sie ze przynajmniej testuja intensywnie.
>>
>> Teoretycznie tak - duża korporacja może sobie pozwolić na całe osobne
>> zespoły do testowania.
>> Tak jak z mojego podwórka to nawet na zespoły które produkują narzędzia
>> wyłącznie dla zespołów które potem tymi narzędziami coś testują (zazwyczaj
>> automatycznie).
>
> Chodzilo mi raczej o to ze ktos w te samochody wsiada i przejezdza
> tysiace km. Moze w program nie zaglada, ale grube bledy wyjda.
> No i producenci samochodow to "duze korporacje", wiec testuja samchody
> dalej - chocby w komorze klimatycznej czy odpali przy -30 :-)
Dzięki takim testom na pewno ryzyko poważnych wpadek jest mniejsze.
Ale prędzej czy później dojdzie do sytuacji kiedy podzespół przy -30
zawodzi, opracowuje się więc nowy, który tym razem zawodzi już w -20,
kolejna próba i zawodzi w -10, a że właśnie samochód idzie na produkcję, no
to wkłada się ten co wysiadł w -30 :)
Albo w drugą stronę - można robić podzespoły który wysiądą precyzyjnie tuż
po gwarancji...
Mała firma nie da rady i rozpadnie się albo szybko, albo będzie wieczne :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.13 14:33 anacron
- 01.07.13 22:44 anacron
- 01.07.13 23:27 k...@g...com
- 02.07.13 00:24 anacron
- 02.07.13 02:48 k...@g...com
- 08.07.13 06:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?