-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kqi119$nhm$1@news.task.gda.pl>
<1tj07jmrlthy1$.tlm8cpznldbu$.dlg@40tude.net>
<1rj2spdpie73s$.tmt6okczddac$.dlg@40tude.net>
<19onw2ytoit3s$.13xj9eyu9bxli.dlg@40tude.net>
<16eccdljp5vp1$.h65wo3zbgjpx.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<j1vid70xllk9.bdqcnwslj820$.dlg@40tude.net>
<e...@4...net>
Date: Sat, 29 Jun 2013 02:25:01 +0200
Message-ID: <ff93n03oescd.mdmqoh2hehnm$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.156.246
X-Trace: 1372465504 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 83.11.156.246:55076
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496803
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 29 Jun 2013 01:35:35 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sat, 29 Jun 2013 01:11:28 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Fri, 28 Jun 2013 19:01:26 +0200, J.F. napisał(a):
>> [...]
>> Czasami znajduje się w samochodach cuda które są ewidentymi błędami przy
>> projekcie - wbrew obiegowej opinii że jak już coś zrobiła "fabryka" to to
>> jest przemyślane na dziesiątą stronę :)
>
> Hm, ale wydaje mi sie ze przynajmniej testuja intensywnie.
Teoretycznie tak - duża korporacja może sobie pozwolić na całe osobne
zespoły do testowania.
Tak jak z mojego podwórka to nawet na zespoły które produkują narzędzia
wyłącznie dla zespołów które potem tymi narzędziami coś testują (zazwyczaj
automatycznie).
Mniejsza firma nie da rady uciągnąć takich ekstrawagancji.
Ale zawsze prędzej czy później coś pójdzie nie tak tuż przed premierą i
zaczyna się faza szybkich ruchów gdzie łatwo coś przeoczyć.
> Ale moze juz nie - zawsze mozna wgrac upgrade :-)
No chyba że się np. sworzeń wahacza zamontowało "do góry nogami" ;)
>
>>> wiem, troche programow sie zdeassemblowalo, i mi tu te "3 wieczory"
>>> nie pasuja :-)
>> Miałem wprawę w robieniu nieśmiertelności w grach ;)
>
> Ja tez, ale na atari 800. Tam to bylo niemal trywialne :-)
Na atari zaczynałem :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.13 11:15 J.F.
- 29.06.13 12:05 Michoo
- 29.06.13 14:27 Tomasz Pyra
- 29.06.13 14:31 Tomasz Pyra
- 29.06.13 14:33 anacron
- 01.07.13 22:44 anacron
- 01.07.13 23:27 k...@g...com
- 02.07.13 00:24 anacron
- 02.07.13 02:48 k...@g...com
- 08.07.13 06:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?