  • Data: 2024-10-10 17:44:40
    Temat: Re: Podnieś rękę!
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2024 o 14:56, J.F pisze:
> [...]
    przejsc-pieszy-bedzie-musial-podniesc-reke-propozycj
    a-n,nId,7830441

    > W niektórych krajach europy zachodniej ponoć działa.

    No to Nobel się należy :-)

    > Odwrotnie - to jest "Autofahrer Nation".
    >
    > https://youtu.be/i-YNtObncNI?t=440

    To mogło mieć wpływ na to, że mieliśmy inaczej, ale dzisiaj jest tak
    samo. Jakiś idiota zrobił u nas na wsi przejście dla pieszych na
    kompletnym zadupiu, z ograniczeniem 30km/h i potężnym progiem. Właściwie
    dwa takie przyj..ł. Jeszcze nie widziałem by ktoś tamtędy przechodził,
    ale słyszałem, że zaraz jak położyli to nałapali kierowców. Wieś
    oczywiście ma oprócz tego 40km/h na wjeździe więc za przejściem można
    przyspieszyć o 10km/h.

    > Jak PiS chciał wprowadzic, to PO było przeciw, jak PO chciało
    > wprowadzic, to PiS był przeciw, itd.

    Jak PiS był przy władzy to 'PO mogło mu naskoczyć'. Widocznie nie
    chcieli wprowadzić i tyle.