  • Data: 2024-10-10 13:47:53
    Temat: Re: Podnieś rękę!
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2024 o 13:14, J.F pisze:
> [...]
    przejsc-pieszy-bedzie-musial-podniesc-reke-propozycj
    a-n,nId,7830441

    > Taa, ręki z telefonem. Zeby pokazać, że się nie patrzy na telefon.
    >
    > Ale co w nocy?
    > Uchylić pierwszeństwo pieszego wchodzącego na przejscie? :-)
    >
    > A namnożyło mi się takich przejsc poza terenami zabudowanymi ..

    Cały pomysł by ciężki zatrzymywał się przed lekkim jest chybiona :-)

    No ale jakoś trzeba przywrócić normalność.

    > Można zmiejszyć do 50m.
    >
    > W wydaniu niemieckim takie przejscie sugerowane ma sens, bo jest
    > wysepka/azyl dla pieszych na środku.
    > A u nas co będzie?
    >
    > Chyba, ze wejdzie owo "sugerowane" i po niemiecku - prawie wszystkie
    > przerobią na sugerowane, a tam pieszy wchodzący pierwszeństwa nie ma
    > :-)
    >
    > I po ***j było zmieniać ?

    Może mają więcej wyborców w pieszych niż kierowcach.

    > Z tym pierwszeństwem na przejsciach to jest dłuższa historia, gdzie
    > obie partie winne ... lub zasłużone :-)

    Taaa, głupie przepisy wprowadzają a sensownych jakoś nie udaje się.