  • Data: 2009-09-28 17:07:02
    Temat: Re: Podlaczenie kabelkow na posesji
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robmac" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:ae7ea660-feec-44cd-9a53-15cd9c02ea31@p23g2000vb
    l.googlegroups.com...

    > Zwora przy furtce?

    Przerost formy nad treścią :D

    > albo np. siłownik sobie założyć bez ciągnięcia kabla po raz drugi.

    A tego to nie rozumiem. Siłownik do furtki zamiast zaczepu? W jakim

    > A kolega, to zawsze te najlepsze kupuje i jest pewien, że nie
    > chińskie? To się nazywa bezstresowa praca :)

    Po prostu stresy już dawno za mną.
    Się zamontowało w budynku wielorodzinnym, a później się wymieniało na
    porządne to się na zawsze odechciało jak się miało zarobić, a się jeszcze
    dołożyło do tego interesu :D
    Jedynie na swoje usprawiedliwienie mam to, że wtedy nie miałem zbyt dużego
    pojęcia o jakości poszczególnych systemów i podzespołów, a te doradził mi
    sprzedawca, który po prostu chciał się pozbyć zalegających mu bubli w
    magazynie.
    Od tamtego czasu jak klientowi nie pasuje cena, bo widział w kibelmarkecie
    dużo taniej to po prostu odpuszczam sobie taką robotę jeżeli klient nie chce
    się dać przekonać :)

    > Niezależnie od tego ile żył i jakiego kabla położysz, to pamiętaj - w
    > ziemi/na zewnątrz kładziemy kabel do tego przeznaczony (w odpowiedniej
    > izolacji).

    Ewentualnie tak zabezpieczony, żeby wytrzymał wiele lat, a w razie problemów
    można go było w łatwy i szybki sposób wymienić.
    Rura Arota lub po prostu zwykła rura do wody PE.