  • Data: 2014-10-11 20:14:42
    Temat: Re: Podłączenie gniazdka Ethernetu
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    A tak przy okazji, mam plyte z wbudowana karta ale taka do 1Gbps wiec korzysta
    z 4 par... to rezystorkow nie ma w gniazdku? Przywalilo w dom sasiada, polecial
    tylko switch i moja karta :-( Tj dziala ale tylko z identycznym switchem jaki
    byl (mialem w zapasie) a z innymi nie ma mowy, nie negocjuje nic (nowy 1Gbps,
    stary spalony 100Mbit). Dzialal z nowymi na wymuszonej 100 z poziomu sterownika
    windows.

    Fajna plyta... szkoda mi jej - myslisz ze w gniazdku cos nie tak, wymiana i
    dziala? Samo PHY (czy jak to zwiemy) chyba ok choc kto to wie... dziala ale
    tylko z jednym switchem (czip realtek, ze switchem 10/100 na innym chipie nie
    dziala - miga dioda na nim mowiaca o zlej komunikacji). Kuzwa... ale wymiana
    takiego gniazdka z tej X warstwowej plyty to tez bedzie rzezba :-/ jak czlowiek
    takie gniadko dostanie... eh.