  • Data: 2014-10-11 19:30:40
    Temat: Re: Podłączenie gniazdka Ethernetu
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.10.2014 18:25, Atlantis wrote:

    > Tutaj nie ma w ogóle tych dzielników i kondensatora, a środkowe
    > wyprowadzenia uzwojeń po stronie gniazdka RJ45 w ogóle nie są z niczym
    > połączone.

    To nie są dzielniki, tylko skrętki parami są połączone przez 75omów do
    masy (albo przez kondensator do masy). Pary na stykach 4,5 i 7,8 nie są
    wykorzystywane przy 100Mbit, więc są zwarte i też umasione przez
    rezystory. Te rezystory często "lecą" przy różnicach potencjałów
    (burze). Miałem taki przypadek, że po usunięciu spalonych rezystorów
    łączyło się tylko na 10Mbit. Po wlutowaniu nowych działało jak dawniej.

    --
    Mirek.