  • Data: 2014-10-13 11:29:41
    Temat: Re: Podłączenie gniazdka Ethernetu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 09:15, paskuda03 pisze:

    > Zbychu, powiedz proszę w końcu co z tym pinem 8 można zrobić.

    To oczywiste, że najlepiej połączyć go z masą, tak jak mówi
    dokumentacja, choćby dla świętego spokoju. W prototypie z zauważonym
    błędem już wprowadziłem odpowiednią modyfikację (kawałek przewodu).
    Tutaj jednak nie o to mi chodziło, chciałem się dowiedzieć, jakie mogą
    być konsekwencje nawet nie tyle niepodpięcia tego jednego pinu (jedna
    strona kondensatora wisi w powietrzu, zamiast znajdować się na masie)
    ale zupełnej rezygnacji z tej części.

    Jak już mówiłem - nieraz widuje się konstrukcje zawierające oddzielne
    gniazdko i transformator, gdzie niewykorzystane linie nie są do niczego
    podłączone, podobnie jak środki wyprowadzeń uzwojeń po stronie kabla.