  • 1. Data: 2012-06-15 19:29:07
    Temat: Podlaczenie NOKII do komputera, aby telefon widoczny byla jako COM
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec potrzebuje polaczyc telefon (Nokia 6303i) aby komputer widział go
    jako COM.

    Jak to bylo? Jakies sterowniki dogrywam?

    Aha.. jest to Windows Vista - ale chyba nie ma to znaczenia.

  • 2. Data: 2012-06-15 22:41:32
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał:

    >A wiec potrzebuje polaczyc telefon (Nokia 6303i) aby komputer widział go
    >jako COM.

    A w jakim celu?

  • 3. Data: 2012-06-16 02:25:25
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-06-15 22:41, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "fReLuZ"<f...@i...com.pl> napisa?:

    > A w jakim celu?

    Wysylanie SMSow jakims softem...

    Robilem to z 6310..dawno dawno - ale nie pamietam jak to szlo...

  • 4. Data: 2012-06-17 03:10:04
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-06-16 02:25, fReLuZ pisze:

    > Wysylanie SMSow jakims softem...
    >

    > Robilem to z 6310..dawno dawno - ale nie pamietam jak to szlo...

    ale sie nakombinowalem i odpowiadam sam do siebie, abym pamietal -
    trzeba ziantsalowac ovi sync - wtedy zainstaluja sie tez drivery,
    pozniej mozna odinstalowac ovi i wsio bedzie dzialac.

    Nie ma co kombinowac z driverami standalone, nokia wprowadzila kilka
    tych produkow (ovi, noki sutte, pc suite) i nie sa ze soba kompatybilne.

    A swoja draga na stronie nokii nic znalesc nie mozna.

  • 5. Data: 2012-06-17 21:07:06
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Weź ściągnij sobie Nokia Pc-Suite, pod win7 działa, smsy możesz wysyłać
    hurtem :) Nie wiem jak z nowym wkurzającym softem OVI Suite, po kilku
    godzinach używania szlag mnie trafił i olałem.

  • 6. Data: 2012-06-17 23:10:16
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-06-17 21:07, Kriss pisze:
    > Weź ściągnij sobie Nokia Pc-Suite, pod win7 działa, smsy możesz wysyłać
    > hurtem :) Nie wiem jak z nowym wkurzającym softem OVI Suite, po kilku
    > godzinach używania szlag mnie trafił i olałem.
    Wlasnie o to chodzi byl PC Suite i bylo wszystko jasne, pozniej byl Ovi
    Suite - teraz Nokia Suite...

    No i do telefonu musisz dobrac wersje, bo najnowsza niekoniecznie
    obsluguje starszy soft - patrz Nokia 6303i...

    A strona NOKII to o pomste do nieba wola!