  • 1. Data: 2012-06-16 12:32:00
    Temat: Abo w przedłużeniu umowy na Firmę Orange
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    Witam,

    Jako że mam możliwośc skorzystania z Propozycji Orange dla Firm mam pytanie
    bo już mnie za przeproszeniem szlag trafia bo niewiem o co chodzi z tymi
    wszystkimi taryfami, a są to:

    -Firma bez ograniczen
    -Korzystne Plany
    - Rabaty korzystne
    - Plany korzystne z Iphonem (to odpada bo tam same ihpny drogie)
    -Rabat optymalny z internetem
    -Rabat Optymalny
    -Wiecej korzysci optymalnych z internetem
    -Wiecej korzyści optymalnych

    Czy ktoś mi powie gdzie jest wytłumaczone i napisane po ludzku co który plan
    taryfowy oznacza tzn. ile minut sms'ów itd itp ? bo podane są tylko ceny
    netto abo i ceny netto i brutto telefonów co też jest troche zmyleniem.

    Pozdr.