  • Data: 2009-12-16 09:10:58
    Temat: Re: Podkusiło mnie - Samsung 320GB przenośny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-15 12:32, *Wiesław* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tytuł zatem powinien brzmieć: Podkusiło mnie - WD HD TV Player, bo wygląda
    > na to, że dysk jest w porządku, tylko z tym playerem coś nie tak :)

    Dysk na pewno nie jest w porządku (kłopoty z partycjonowaniem pod
    Linuxem i w innych programach partycjonujących pod Windą - tylko
    menadżer dysków działa - choć Filon melduje, że u niego jest OK...
    dziwne), z tym playerem od dawna używam 40GB HDD wyjęty z PS3 i włożony
    do jakiejś taniej obudowy Welland, podobnie jak podłączałem dyski WD
    (nie dziwne ;) ) i Seagate, oraz dodatkowo dysk 3.5" w obudowie USB no
    name. Wszystkie z partycjami NTFS + FAT32 na tym ostatnim.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l