  • Data: 2012-06-26 09:25:16
    Temat: Re: Podkręcenie peceta
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    neo nabazgrał(a):

    > Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    > peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.
    > Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
    > będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
    > SSD?
    > Czy to się robi w domu.

    Overclocking to experymenty a jak nie wiesz co i jak to lepiej sobie daruj,
    PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi
    parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna
    się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo
    podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ?
    znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali,
    wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są
    prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
    właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)