  • Data: 2012-06-25 21:49:23
    Temat: Re: Podkręcenie peceta
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT), neo napisał(a):

    > Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    > peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

    Twój post ma prawie 40 linijek, pytanie zajmuje 3 linijki. Cała reszta to
    bredzenie o trollingu. Jeśli chcesz zadać pytanie na grupie, TO JE PO
    PROSTU ZADAJ. Całe Twoje pieprzenie na temat przydatności tej grupy i
    trollingu jest całkowicie zbędne i typowe właśnie dla trolli.
    Tak samo zbędne są Twoje wynurzenia o Twoich przemyśleniach nie na temat,
    zainteresowaniach i relacjach z ojcem. Do pisania takich rzeczy są blogi, a
    nie ta grupa.

    Widzę, że masz czas, to polecam poczytać " Jak mądrze zadawać pytania"
    http://rtfm.killfile.pl/

    Nie piszę tego na złość, ani żeby wywołać dyskusję, ale żeby Ci pomóc.
    Pomóc zadawać pytania w usenecie tak, żeby nie wyjść na trolla.
    Szkoda by było, żebyś się zniechęcił do takiego fajnego kanału komunikacji
    jakim jest usenet tylko dlatego, że nie umiesz mądrze zadawać pytań. A to
    naprawdę nie jest trudne. Na początek wystarczy przeczytać swoje pytanie i
    skasować każdą linijkę, która nie jest niezbędna lub nie jest standardową
    formą grzecznościową.

    Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.
    --
    GLaF