  • 11. Data: 2011-01-28 20:41:30
    Temat: Re: Podgrzewanie LCD
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    sundayman wrote:

    > ZA Lcd, to nie da rady - bo tam podświetlanie jest.

    Co masz z przodu? Szybę, czy tworzywo? Z resztą obojętnie. Nie wiem ile tej
    elektroniki oprócz wyświetlacza tam masz, ale i tak dałbym termostat i
    grzejnik tranzystorowy, coby temperatura nie spadła poniżej zera w środku.
    Zaizolować wsio wełną mineralną, by nie grzać okolicy, choć pewnie i tak się
    ptaszkom spodoba, jak będzie możliwość budowli. Mi gnieździły kosy
    regularnie na podświetlanym numerze domu. Luksusowy apartament z ogrzewaniem
    podłogowym i brakiem dojścia dla kotów :-).

    Waldek

  • 12. Data: 2011-01-28 20:49:03
    Od: Andgro <b...@a...com>

    W dniu 2011-01-28 20:55, sundayman pisze:

    > Macie jakieś doświadczenia z tym ?

    Kup LCD na obniżony zakres temperatur.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."

  • 13. Data: 2011-01-28 22:36:43
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Kup LCD na obniżony zakres temperatur.

    Żeby to było takie proste :)
    Już w ogóle jest problem z kupieniem LCD o takim rozmiarze, więc nie można
    sobie wybierać.
    Niby one są od -20 st, ale cholera wie, jak to będzie w praktyce, wolę nie
    ryzykować i zrobić podgrzewanie.

  • 14. Data: 2011-01-28 23:40:34
    Od: Andgro <b...@a...com>

    W dniu 2011-01-28 23:36, sundayman pisze:

    > Niby one są od -20 st, ale cholera wie, jak to będzie w praktyce, wolę
    > nie ryzykować i zrobić podgrzewanie.

    Podgrzewanie lekkie nie zaszkodzi, bo unikniesz parowania. Ale jeśli
    jest napisane od -20, to będzie działać.
    Masz doroczną okazję sprawdzić to bez lodówki ;)

  • 15. Data: 2011-01-29 11:38:35
    Temat: Re: Szukam klawiatury membranowej
    Od: "Mirtek" <p...@p...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Poszukuję klawiatury membranowej (starczą 4 przyciski).
    >
    > Wiem, że jest pełno firm które robią takie na zamówienie, ale ja nie mam
    > za dużo czasu.
    >
    > Znalazłem jedynie takie coś (UM214.4) w Cyfronice:
    > http://www.cyfronika.com.pl/klawiatury.htm
    >
    > i to byłoby idealne gdyby nie cena.
    >
    > Czy gdzieś sprzedają tego typu klawiatury ale w jakiejś normalnej cenie?
    > Potrzebuję jedną sztukę (do pracy dyplomowej).

    http://www.qwerty.pl/Produkty/Klawiatury_standardowe
    .html

    =================
    www.phuelektronik.pl
    =================

  • 16. Data: 2011-01-29 18:42:01
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > regularnie na podświetlanym numerze domu. Luksusowy apartament z
    > ogrzewaniem
    > podłogowym i brakiem dojścia dla kotów :-).

    Z przodu będzie chyba tworzywo (jakiś poliwęglan, żeby było w miarę trwałe).
    Elektroniki dużo nie ma, zasadniczo 4 takie wyświetlacze, podświetlanie do
    nich, no i jakiś prosty kontroler.
    Ale z tą izolacją to może i dobry pomysł, trochę problematyczne to będzie
    "mechanicznie", żeby mi wa wełna
    nie wyłaziła, tudzież generalnie nie robiła wiochy :)
    Może jakieś cóś samoprzylepne kupić lub zrobić. Ale pomysł chyba dobry, bo
    obudowa będzie metalowa.
    Nic tam raczej nie zamieszka, bo miejsce ruchliwe, więc raczej lokatorów nie
    będzie :)

  • 17. Data: 2011-01-29 19:52:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.01.2011 19:42, sundayman pisze:
    > Elektroniki dużo nie ma, zasadniczo 4 takie wyświetlacze, podświetlanie
    > do nich, no i jakiś prosty kontroler.
    To ja bym pomyślał o chłodzeniu na lato - obudowa na słońcu może się
    mocno grzać ;) Ile W ma Twoje podświetlanie?.

    > Może jakieś cóś samoprzylepne kupić lub zrobić. Ale pomysł chyba dobry,
    > bo obudowa będzie metalowa.
    Może gąbka?

    Michoo

  • 18. Data: 2011-02-01 06:34:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Może gąbka?

    Raczej styropian. Kupujesz paczkę kasetonów za około 5 zł i masz zapas na
    naście lat.