eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePodgrzewane menetkiRe: Podgrzewane menetki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!x42g2000yqx.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Podgrzewane menetki
    Date: Tue, 19 Oct 2010 10:37:57 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <c...@x...googlegroups.com>
    References: <4...@a...googlegroups.com>
    <2...@X...homelinux.net>
    <i9h3s7$7rh$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4cbd5981$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9jo2h$dns$1@news.net.icm.edu.pl> <i9jo89$dj6$2@node1.news.atman.pl>
    <i9jofo$dns$2@news.net.icm.edu.pl> <i9jp30$dj6$3@node1.news.atman.pl>
    <i9jpuf$jgs$1@news.net.icm.edu.pl> <i9khp2$313$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 95.49.34.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1287509877 2332 127.0.0.1 (19 Oct 2010 17:37:57 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Oct 2010 17:37:57 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: x42g2000yqx.googlegroups.com; posting-host=95.49.34.228;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.10)
    Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:630822
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Paź, 18:42, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >
    > Też mam takie Oxfordy i także przełączają się na 30% po postojach. Wg mnie
    > to zabezpieczenie przed przegrzaniem.
    > Przy krótkim postoju nie przełączają się. Nawet przy wyłączeniu silnika -
    > dalej pozostają w poprzednio nastawionej pozycji. Odpada więc twierdzenie,
    > że to alternator zbyt mało wydajny.
    Aż o taką inteligencję tego sprzętu nie podejrzewajcie. Skąd by
    sterownik miał wiedzieć jak mocno są nagrzane manetki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: