  • Data: 2010-10-18 09:26:30
    Temat: Re: Podgrzewane menetki
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 11:11, PawelK vel Pablo pisze:

    > Mam nowe Daytony z Larssona ~300zł
    > Grzeją naprawdę wystarczająco dobrze, bez problemu można polatać późnym
    > wieczorem przy obecnej pogodzie.
    >
    > Jedyny minus to odmrożone kciuki :-)

    Siema,

    Oxfordy Sport też dają radę, choć mam ten sam problem z kciukami... ;)
    Zauważyłem, że czasem samoistnie przełącza się poziom grzania na minimum
    (tak jakby reset, po chwilowym wyłączeniu zasilania).

    Nie doczytałem nigdzie w instrukcji, że takie zachowanie to norma, więc
    się zastanawiam czy to wadliwa centralka czy forma zabezpieczenia przed
    przegrzaniem (choć potrafi się przełączyć po krótkim grzaniu) albo
    chwilowy spadek napięcia...?

    Ktoś miał do czynienia z podobnymi objawami w Oxfordach Sport?

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97