  • Data: 2010-10-19 09:30:29
    Temat: Re: Podgrzewane menetki
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-19 11:26, AZ pisze:

    > A to pulsowanie nie masz czasem przy wlaczonym kierunkowskazie?

    Nie, tylko przy grzaniu, które gdy wyłączam od razu niknie.

    > To akurat
    > jest normalna rzecz, ladowanie przy obrotach biegu jalowego czesto jest
    > za biedne by pociagnac, oswietlenie, kierunkowskazy, manetki i troche
    > innych dupereli...

    Tak, wiem, ale w tym przypadku pojawia się tylko przy minetkach. Do tego
    jest tak mimimalne, że musiałem się mocno przyglądać (w nocy), żeby je
    zauważyć...

    Widać w Oxfordach jest bardzo czułe zabezpieczenie a w połączeniu z
    mniej wydajną instalacją takie rzeczy się będą zdarzać.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97