  • 21. Data: 2009-01-23 22:51:15
    Temat: Re: Podaż 5d
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > No... wielu. Tzn. nie rozróżniają, ale pytają.

    mnie nikt jeszcze nie pytal... moze jedna para.

    Roger

  • 22. Data: 2009-01-23 23:59:18
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Slawek Jankowski pisze:

    Hej

    > Lepsza czulosc,

    Jeśli przeskoczyłeś z 40D to przepaść ale już z 5d to pewnie pod lupą
    trzeba czegokolwiek lepszego szukać? A jeśli wierzyć Dxoptics to jakość
    wysokiego ISO jest toczka w toczke jak w starym 5d. Dodatkowo widać z
    pomiarów że nowy 5d w porównaniu do starego oszukuje jeszcze bardziej w
    kwestii czułości, np. "Iso 3200" to w nowym prawdziwe 2100, a w starym 2700.

    >LifeView (osobiscie uzywam i jest przydatny bardzo do pracy na
    > statywie), czyszczadlo matrycy (Ci ktorzy maja 5Dm1 wiedza jak sie brudzi) i
    > oczywiscie filmy full HD :)

    Czego by nie mówić to wcale się nie dziwię rozczarowanym użytkownikom
    5d1, którzy po 3 latach spodziewali się czegoś więcej.

    Powiedz tak szczerze czy nie oddałbyś 9 mpix z 21 za 8 kl/s + AF
    powiedzmy z 40D i szczelną puszkę? :)

    Liveview, OK, na statywie jest przydatny, a co do video to ja mam mniej
    więcej tai zestaw:

    http://tinyurl.com/ch3h52

    myhyhy

    Po obejrzeniu różnych filmów z lustrzanek doszedłem do wniosku, że
    opanowanie tego w zestawie z jasnym szkłem i ruchem jest przynajmniej
    dla mnie niewykonalne :)
    Zostanę jednak przy Canonie HV30 ze znacznie mniejszymi możliwościami, a
    i tam drażni mnie myszkujący AF, mimo dużej GO.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 23. Data: 2009-01-24 10:11:39
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    > No... wielu. Tzn. nie rozróżniają, ale pytają.

    na targach ślubnych spytały dwie osoby , a i tak myśle że to była
    konkurencja :)

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO
    www.ksstudio.pl

  • 24. Data: 2009-01-24 10:18:38
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Nastał chyba dobry czas na wyzbywanie sie 5d...ida jak ciepłe buły. A
    > gdzie Ci krzykacze
    > którzy wraz z ogłoszeniem 5dmk2 postanowili wyzbyć sie C ? :)
    > Raku

    ja bym się przesiadł ,ale widze że AF jest taki sam jak w 5D
    więc narazie poczekam. No chyba ze krecenie filmów
    jest bardzo wygodne to sobie kupie do filmowania córki :)

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO
    www.ksstudio.pl

  • 25. Data: 2009-01-24 10:19:20
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No chyba raczej wysokie ISO 5D ma lepsze niz 5DII... :)

    Dyskusyjne,
    a po resajzie to i tak stara piatka raczej nie podskoczy.

    pzdr,

    Zbych

  • 26. Data: 2009-01-24 10:36:44
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    Kryhu pisze:

    > Powiedz tak szczerze czy nie oddałbyś 9 mpix z 21 za 8 kl/s + AF
    > powiedzmy z 40D i szczelną puszkę? :)

    Jednym slowem - zamienilbys puszke na D700 ? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 27. Data: 2009-01-24 10:39:48
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    ZbyszekK pisze:
    > Dyskusyjne,

    Jakie dyskusyjne? Ty tez wierzysz w te bzdury, ze aparat z taka sama
    fizyczna wielkosca matrycy i 80% wiekszej ilosci piksleli, moze szumiec
    tak samo? :)

    > a po resajzie to i tak stara piatka raczej nie podskoczy.

    Raczej...? To zrob test najpierw. :) Pamietaj tylko o tej samej scenie i
    tej samej ekspozycji, bo gdzieniegdzie mozna wyczytac, ze ISO 3200 w
    nowej piatce, to jest odpowiednik raptem 2000-cos w starej (i bynajmniej
    nie chodzi o poziom szumow tylko ekspozycje). ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 28. Data: 2009-01-24 13:19:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof Sordyl pisze:
    > na targach ślubnych spytały dwie osoby , a i tak myśle że to była
    > konkurencja :)

    Mnie tam pytali częściej. Ale to pewnie dlatego, że nie wierzyli w to,
    co widzieli :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 29. Data: 2009-01-24 14:38:52
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    > Jakie dyskusyjne? Ty tez wierzysz w te bzdury, ze aparat z taka sama
    > fizyczna wielkosca matrycy i 80% wiekszej ilosci piksleli, moze szumiec
    > tak samo? :)

    Nie wierze ale staram sie nie porownywac jablek z pormaranczami ;-)
    Imho porownywanie 100% cropow matryc 12 i 21 megapikselowych
    jest bez sensu.

    > Raczej...? To zrob test najpierw. :) Pamietaj tylko o tej samej scenie i

    Owszem robilem testy i Tobie tez polecam ;-)
    Porownywalem ze zdjeciami z 5D i po resizie nie mam watpliwosci
    ktore zdjecia lepiej wygladaja (nie tylko chodzi o szum ale tez
    o kontrast i szczegoly)
    Oczywiscie mowie o monitorze bo na odbitce te
    roznice sa widoczne pewnie przy duuuzych formatach.

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

  • 30. Data: 2009-01-24 14:46:07
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    ZbyszekK pisze:
    > Owszem robilem testy i Tobie tez polecam ;-)

    Ta sama scena, to samo szklo, te same parametry ekspozycji?
    Pokaz (oryginaly z EXIFami), bo jakos Ci nie wierze. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat