  • Data: 2009-01-24 16:32:52
    Temat: Re: Podaż 5d
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:497b384e$1@news.home.net.pl...

    > Wnioski wyciagasz na podstawie spapranych zdjec, zrobionych w warunkach

    Przeciez pisalem, ze bawilem sie tylko na rawach.
    Balans bieli pyknalem pipetka w obu plikach na tym samym wzorcu.
    Ok, zaraz napiszesz ze dupa fotograf zle wyostrzyl, swietlowka ma
    nierowna temperature a w czasie robienia zdjecia przeleciala mucha ;-)
    Czy tak trudno jest uwierzyc, ze zdjecie z przyzwoitej matrycy 21 mpx
    moze dac po resajzie mniej szumiace zdjecia?

    > roznych przeslonach -- to by dopiero mozna bylo cos powiedziec. Takich
    > porownan, zeby udowodnic bzdury, mozna zmajstrowac bez liku.
    > Pokaz te pare porownan, ktore sam zrobiles. Bo gadac dla samego gadania --
    > to raczej bez sensu jest.

    Ok, a moze Ty zrobisz pare porownan, jak juz pisalem ja mam wyrobione
    zdanie. Robilem tych testow wiecej ale dysk nie jest z gumy i pewnie
    polecialy
    w kosmos.

    pzdr,

    ZbyszekK