  • 1. Data: 2011-04-21 09:44:47
    Temat: Poczta głosowa Simplus - problem
    Od: Piotr <i...@a...pl>

    Witam
    Chciałem sprawdzić pocztę głosową w Simplusie z innego numeru niż
    Simplus, próbowałem z rożnych sieci, Play, Era, VoIP. Dostaje jakieś
    dziwne komunikaty typu:
    numer nie jest w grupie zamkniętej
    numer jest w grupie biznesowej

    albo trzy sygnały i telefon się rozłącza

    Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z
    dowolnego numeru sprawdzić pocztę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-21 21:47:59
    Temat: Re: Poczta głosowa Simplus - problem
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
    > numer nie jest w grupie zamkniętej
    > numer jest w grupie biznesowej
    >
    > albo trzy sygnały i telefon się rozłącza
    Z Orange też "Bip przepraszamy połączenia przychodzące i wychodzące poza
    biznesgrupę nie mogą być zrealizowane bip I'm sorry but calls from and
    to this business group are restricted your call cannot be completed"

    > Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z
    > dowolnego numeru sprawdzić pocztę.

    Ten, kto wymyślił to założenie pewnie już dawno w Polkomtelu nie
    pracuje, a za to ktoś inny założył biznesgrupy cokolwiek to jest i
    wkręcił w/w numer w ten wynalazek ;-).

    Z innego założenia, tu https://www.plusnet.pl możesz sobie założyć w
    Plusie konto e-mail z powiadamianiem sms, a to, że ten tekst

    "Ze względu na trwające prace modernizacyjne zakładanie nowych kont i
    zmiana profili jest czasowo niedostępne.

    Za utrudnienia przepraszamy."

    wisi już kilka miesięcy, to założeniu nijak nie zaprzecza ;-).

    Przemek

  • 3. Data: 2011-04-22 17:18:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-04-21 23:47, Przemysław Kowalik pisze:

    > Z Orange też "Bip przepraszamy połączenia przychodzące i wychodzące poza
    > biznesgrupę nie mogą być zrealizowane bip I'm sorry but calls from and
    > to this business group are restricted your call cannot be completed"

    Spróbowałem z Orange Go - bez problemu.

    Za to z telefonu stacjonarnego Vectra - szybki sygnał zajętości.

  • 4. Data: 2011-04-22 22:59:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Spróbowałem z Orange Go - bez problemu.

    1. Uściślam - Orange Pop.
    2. U mnie też już działa :-).

    > Za to z telefonu stacjonarnego Vectra - szybki sygnał zajętości.

    Ja mam stacjonarny w Netii z taktem 60/1, więc nie będę próbował, bo
    jeszcze zadziała i stracę 32 grosze :-).

    Przemek

  • 5. Data: 2011-04-23 13:11:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr <i...@a...pl> writes:

    > Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z
    > dowolnego numeru sprawdzić pocztę.

    Kiedyś był, ale widać poczta jest passe i zapomnieli. Ze stacjonarnego
    tpsa jest trzytonowy sygnał nieosiągalności.

    MJ

  • 6. Data: 2011-04-24 00:49:15
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Kiedyś był, ale widać poczta jest passe i zapomnieli. Ze stacjonarnego
    > tpsa jest trzytonowy sygnał nieosiągalności.

    Passe to jest chyba w Playu, bo tam wciskają różnie notki sms i pocztę
    via sms. A w (Sim)Plusie, jeśli wierzyć temu, co piszą na stronie,
    numery do odsłuchiwania z Plusa i spoza Plusa (tudzież w roamingu) są
    różne i 601222222 nie jest tym właściwym:

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=836336

    Poczta Głosowa
    Jak działa Poczta Głosowa w Simplusie:

    w każdej chwili możesz połączyć się z Pocztą Głosową wybierając numer
    2222 (połączenie płatne zgodnie z obowiązującym cennikiem)
    w sieci Plus działa jeden numer do odsłuchiwania wiadomości
    pozostawionych w Twojej skrytce Poczty Głosowej. Jest to +48 601 222 222
    (połączenie płatne zgodnie z obowiązującym cennikiem)
    w pozostałych sieciach krajowych oraz w roamingu do odsłuchiwania
    wiadomości pozostawionych w Twojej skrytce Poczty Głosowej, należy
    używać numeru +48 601 100 222; po uzyskaniu połączenia należy podać
    numer swojego telefonu Simplus, a następnie kod dostępu (patrz
    konfiguracja Poczty Głosowej).

    Przemek

  • 7. Data: 2011-04-26 08:02:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

> [...]
    > numery do odsłuchiwania z Plusa i spoza Plusa (tudzież w roamingu) są
    > różne i 601222222 nie jest tym właściwym:

    Aha, czyli zmienili numer (po co???) i simplusowców poinformowali, a
    plusowców nie. Wiadomo, że klient abonamentowy to gorszy jest.
    http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlien
    ci/PocztaGlosowa/

    MJ

  • 8. Data: 2011-04-26 20:12:06
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Aha, czyli zmienili numer (po co???) i simplusowców poinformowali, a

    No chyba niekoniecznie poinformowali (bo coś tam na www na 3 poziomie
    podstron licząc od głównej to bijąca użyszkodników po oczach informacja
    IMHO nie jest).

    > plusowców nie. Wiadomo, że klient abonamentowy to gorszy jest.

    Bo potencjalnie bardziej fraudalentny jest. Choć jeśli uwzględnić co się
    działo kilka lat temu z prepaidami Plusa z powodu starej albo nowej
    platformy (lub odwrotnie) - AFAIR jakieś kilkusetzłotowe debety zrobione
    na premium SMS, to prepaidowiec też miewa szansę się wykazać.

    A zmiana faktycznie jest rewelacyjna - zwłaszcza to, że numer
    wewnątrzplusowy do odsłuchiwania poczty nie działa w roamingu :-P .

    Przemek