  • Data: 2012-08-08 10:30:58
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 07 Aug 2012 20:07:40 +0200, Artur Maśląg

    > LOL - ciekawe tylko jakim cudem wkleił to jako cytat z mojej
    > wypowiedzi, a nie z artykułu?

    Jako cytat z artykułu który podlinkowałeś ty i siłą rzeczy tobie odpisywał.
    Komu niby miał odpisać nawiazując do art. z założonego przez ciebie wątku?

    > Argumentacja tak naciągana, że co jak co, ale po Tobie bym się
    > spodziewał jednak czegoś bardziej inteligentnego.

    Zamiast skupić się na zaprzeczeniu albo utrzymaniu tezy z cytatu, skupiłeś
    się typowo na jałowym walczeniu o swój "honor". Po prostu, małostkowy
    jesteś i jak zwykle odwracasz kota ogonem zamiast skupić się na tym co
    istotne.

    > LOL - miernym adwokaciną jesteś.

    Piszę co myślę. Mam do tego pełne prawo jako uczestnik otwartej drupy
    dyskusyjnej. Jak ci się nie podoba, możesz nie zaczynać pisać -- nie
    będziesz miał problemu z ludzmi, którzy się z tobą nie zgadzają.
    Tymbardziej, że niejednokrotnie brakuje ci kultury w wypowiedziach.

    --
    Pozdor Myjk