  • 141. Data: 2011-02-11 23:10:49
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 21:56:59 +0100, RadekNet wrote:
    >Nie rob ze mnie wariata prosze i wykaz odbrobine dobrej woli, zeby
    >zrozumiec. Sciagaja z OC sprawcy jesli jest jego wina. A caly wic polega
    >na tym, ze jakbys mial moje lub Kamila ubezpieczenie to mialbys
    >naprawione auto i w praktyce malo by Cie interesowala procedura. jasne
    >teraz?

    Wic polega przede wszystkim na tym, ze postawiono MTU zarzuty i nie
    sprzecyzowano ze to z ich winy.

    A drugi wic jest taki ze w podobnej sytuacji moglbym:
    -jezdzic dalej, bo to jakas duperela byla i tylko donosic grupie
    kolejne wymowki MTU dla smiechu,
    -zezlomowac swojego zloma, kupic nowy, i donosic jak wyzej.
    A moze sie cieszyc z opoznienia ? Naleza mi sie odsetki czy nie ?
    -albo mialbym nowsze auto, mialbym AC i zalatwial tak samo jak wy.

    I mozemy sie klocic co sie bardziej oplaca :-)

    J.

  • 142. Data: 2011-02-11 23:21:52
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 11.02.2011 23:10, J.F. pisze:

    > Wic polega przede wszystkim na tym, ze postawiono MTU zarzuty i nie
    > sprzecyzowano ze to z ich winy.

    No nie :) Przepraszam, to moja wina, ze dopelnilem 100% formalnosci i
    czekalem rok na odszkodowanie :) A moglem nie dostac wcale! ;)

    > A drugi wic jest taki ze w podobnej sytuacji moglbym:
    > -jezdzic dalej, bo to jakas duperela byla i tylko donosic grupie
    > kolejne wymowki MTU dla smiechu,

    I tak wlasnie zrobilem. Na szczescie szkoda taka, ze mozna to bylo wiac
    na smiech.

> [...]
    > -albo mialbym nowsze auto, mialbym AC i zalatwial tak samo jak wy.
    >
    > I mozemy sie klocic co sie bardziej oplaca :-)

    To nie o oplacalnosc chodzi. Chodzi o to, ze takie sprawy powinny sie
    koncyc w max 30 dni (w ustawy i wg zdrowego rozsadku).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 143. Data: 2011-02-12 10:09:56
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 11.02.2011 19:11, Kamil pisze:

    > Od paru lat korzystam z wysylkowej wypozyczalni filmowej. Kwadratowa
    > koperta wielkosci plyty DVD, na niej wielkie logo LOVEFILM ONLINE
    > RENTAL, wysylane zwykla poczta, zaden z kilkudziesieciu filmow ktore tak
    > dostalem nie zginal. :)

    No, czasami cos ginie ;) Ja wlasnie dostalem zwrot kasy na ebay'u bo
    wysylka niedotarla. Ale to margines.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 144. Data: 2011-02-12 15:18:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 23:21:52 +0100, RadekNet wrote:

    >No nie :) Przepraszam, to moja wina, ze dopelnilem 100% formalnosci i
    >czekalem rok na odszkodowanie :) A moglem nie dostac wcale! ;)

    Twoja wina ze tego wyraznie nie napisales.
    Duzo mozna o naszych ubezpieczycielach pisac, ale z reguly tak wielkie
    opoznienie im sie nie zdarza z wlasnej winy i ma jedna z dwoch
    przyczyn:

    - sprawa sadowa o ustalenie winy,
    - nie bylo policji, a sprawca nie potwierdzil im swojej winy.

    I trudno powiedziec jak powinni sie wtedy zachowac.

    J.

  • 145. Data: 2011-02-13 00:20:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-11, RadekNet <r...@r...com> wrote:

> [...]
    > na tym, ze jakbys mial moje lub Kamila ubezpieczenie to mialbys
    > naprawione auto i w praktyce malo by Cie interesowala procedura. jasne

    Radku, wprost zapytałem o ubezpieczenie OC! W przypadku AC u nas wygląda
    to dokładnie tak samo: naprawiasz samochód, warsztat dostaje kasę - jak
    się okaże kto jest winny to ściągają z jego OC i odzyskujesz
    zniżki/bezszkodowość. Ale nie w przypadku kiedy masz tylko OC - a o to
    się dopytywałem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 146. Data: 2011-02-14 10:31:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-11, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > UE to chyba niewiele ma z tym wspólnego. TPSA sprywatyzowano długo przed
    > unią, nie wiem, jak było z decyzjami na temat uwolnienia rynku pocztowego.

    W ogóle prywatyzacja poprzez sprzedaż państwowej firmie jest dosyć
    groteskowa...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 147. Data: 2011-02-14 11:03:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 10:31:33 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >W ogóle prywatyzacja poprzez sprzedaż państwowej firmie jest dosyć
    >groteskowa...

    Wazne ze zaplacila, dalej to jej klopot.
    Poza tym obywatele zyskuja nowa sciezka odwolawcza, moga napisac do
    prezydenta Francji.

    J.

  • 148. Data: 2011-02-14 11:19:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wazne ze zaplacila, dalej to jej klopot.

    Zapłaciła fistaszki, a my dalej mamy państowego dominującego operatora.
    Dobrze, że najnowsze regulacje zmniejszyły monopol tepsy.

    > Poza tym obywatele zyskuja nowa sciezka odwolawcza, moga napisac do
    > prezydenta Francji.

    Wcześniej też mogli pisać i z tym samym skutkiem ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 149. Data: 2011-02-14 11:21:36
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 13.02.2011 00:20, Krzysiek Kielczewski pisze:

> [...]
    > się okaże kto jest winny to ściągają z jego OC i odzyskujesz
    > zniżki/bezszkodowość. Ale nie w przypadku kiedy masz tylko OC - a o to

    Pewnie, ze majac tylko OC, bylo by to tak jak w Polsce. Tylko pytasz o
    bardzo waska grupe ludzi, ktorzy maja gole OC. Moja intencja jest
    pokazanie, ze w Ire ten problem nie istnieje, bo na 99% mialbys pelne AC.
    Troche sa odwrocone "wartosci" - Ire trudno wyobrazic sobie kogos bez
    AC, w Polsce ciezko znalezc osobe z nienowym autem z AC.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 150. Data: 2011-02-14 11:41:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 11:19:58 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Zapłaciła fistaszki,

    Gruba pieniadze. I chyba na tym stracila .. patrzac na pozniejsze
    notowania TP.
    Ale to jej wina, mogla lepiej zarzadzac :)

    >a my dalej mamy państowego dominującego operatora.
    >Dobrze, że najnowsze regulacje zmniejszyły monopol tepsy.

    No bo rzad sprzedal drogo to co po komunie mial najcenniejszego -
    pustynie telekomunikacyjna :-)
    A jak juz wplacili cala naleznosc, to po d* :-)

    >Wcześniej też mogli pisać i z tym samym skutkiem ;-)

    http://atopolskawlasnie.blogspot.com/2006/04/napisz-
    skarg-do-prezydenta-francji.html

    J.