  • 131. Data: 2011-02-11 20:02:15
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 18:28:33 +0000, Kamil wrote:
    >I znow jakies "kiedys", podaj moze zrodlo bo mnie to wyglada na urban
    >legend Zdzicha, co wyjechal do czikago. ;)

    Bo i oni maja internet, slysza co sie dzieje na swiecie i czasem ida z
    postepem, i cos co kiedys bylo niekoniecznie musi dzisiaj.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wire_transfer

    In the United States wire transfers are costly and seldom if ever used
    by consumers. As an example of the cost, Bank Of America as of
    February 2010 charged $25 to send a wire and $12 to receive one within
    the US.

    J.

  • 132. Data: 2011-02-11 20:08:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 17:48:52 +0000, Kamil wrote:
    >A ja skrzynke pocztowa pod domem.

    Ale to dziala w jedna strone, a potem trzeba polecony odebrac :-)

    >Przestan w koncu produkowac te
    >niestworzone problemy, bo zaraz dowiemy sie ze urzad moze przeciez
    >splonac i co wtedy. ;)

    Mieszkasz poza krajem to nie slyszysz pewnych narzekan.

    Nie musi plonac, moga ja zlikwidowac
    http://slawno.naszemiasto.pl/artykul/643280,zamiesza
    nie-wokol-poczty-w-ostrowcu-z-podtekstem-wyborczym,i
    d,t.html

    Poczty polskiej chwalil nie bede, bo tez ich troche nie rozumiem,
    aczkolwiek w duzym miescie :-)

    J.

  • 133. Data: 2011-02-11 20:17:23
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/02/2011 19:02, J.F. wrote:

> [...]
    > by consumers. As an example of the cost, Bank Of America as of
    > February 2010 charged $25 to send a wire and $12 to receive one within

    I to jest argument przeciwko brytyjskim bankom gdyz poniewaz? :)

    Kamil

  • 134. Data: 2011-02-11 20:21:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 19:17:23 +0000, Kamil wrote:

    >I to jest argument przeciwko brytyjskim bankom gdyz poniewaz? :)

    Poniewaz amerykanskie sie z tych samych zwyczajow wywodza.

    Ale moze Unia brytoli ucywilizowala :-)

    J.

  • 135. Data: 2011-02-11 20:21:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-11, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czyli oplacasz komus ubezpieczenie, fantastyczny system.

    Ma wady, ma zalety. Dopóki OC mamy przywiązane do samochodu (mi też się
    to nie podoba) to moim zdaniem dobrze, że przechodzi razem z samochodem
    do nowego właściciela. A co do fundowania: to się po prostu uwzględnia w
    cenie, żaden problem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 136. Data: 2011-02-11 20:23:31
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/02/2011 19:21, J.F. wrote:

    > Poniewaz amerykanskie sie z tych samych zwyczajow wywodza.
    >
    > Ale moze Unia brytoli ucywilizowala :-)

    http://tinyurl.com/26x22s2

    Kamil

  • 137. Data: 2011-02-11 20:24:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-11, RadekNet <r...@r...com> wrote:

> [...]

    [ciach]

    > A dasz rade skojazyc, ze majac taki pakiet jak ja czy Kamil malo Cie to
    > interesuje czy ktos Ci wjechal czy Ty komus?

    Ja nie mam problemów z kojarzeniem, to Ty masz problem z odpowiadaniem
    na wprost zadane pytanie. Dla ułatwienia: jest jeszcze na górze. Jakbyś
    nie wciskał kitu, że ściągają z OC domniemanego sprawcy to bym nie
    drążył tematu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 138. Data: 2011-02-11 20:27:43
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/02/2011 19:08, J.F. wrote:

    > Ale to dziala w jedna strone, a potem trzeba polecony odebrac :-)

    Ile razy mozna tlumaczyc, ze to nie jest polecony?

> [...]
    d,t.html

    > Poczty polskiej chwalil nie bede, bo tez ich troche nie rozumiem,

    Tu tez niejeden urzad zamknieto, co nie zabrania wrzucic list do
    skrzynki na rogu ulicy.

    Kamil

  • 139. Data: 2011-02-11 20:43:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.02.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Pisze o jakiejs przewadze ?
    > W tym caly jest ambaras ze u nas dziala tak samo - mozesz sie
    > przeniesc z linia do nowego operatora.
    > A w efekcie .. TP nie chce tych naprawde nowych podlaczyc, tzn linii
    > im zbudowac, bo za rok moze uciec. Inni tez sie nie kwapia, bo lepiej
    > podp* klienta TP, no i klient czeka. W imie wprowadzania unijnych
    > standardow telekomunikacyjnych :-)

    U zarania to chyba raczej jest polskie dziadowstwo, kolesiostwo i cokolwiek
    tam złego powiesz, bo gdyby TP podzielono na część infrastrukturalną i
    dostawcę usług dla klienta, to nie byłoby problemu. Byłoby TP
    Infrastruktura SA z obowiązkiem podłączania każdego klienta i
    kontrolowanymi stawkami dla dostawców usług, w tym TP Usługi SA. A tak mamy
    w jednym dostawcę usług i właściciela infrastruktury - oczywiste jest, że
    będzie robił wszystko, żeby nie udostępniać infrastruktury innym.

    Tak samo do dupy załatwiono temat z pocztą. Zamiast wydzielić listonoszy (i
    może dystrybucję też) do osobnej spółki, która miałaby prikaz dostarczać
    wszystkie listy, jakie do rewiru dowiezie dowolny przedsiębiorca usługami
    pocztowymi się zajmujący, to 'uwolniono' rynek w ten sposób, że poczta ma
    wszystkie placówki na zadupiach, listonoszy itd, a dowolny inny operator
    musi na własną rękę listy po skrzynkach roznosić. W ten sposób upadnie i
    poczta polska, i jej konkurencja.

    UE to chyba niewiele ma z tym wspólnego. TPSA sprywatyzowano długo przed
    unią, nie wiem, jak było z decyzjami na temat uwolnienia rynku pocztowego.
    --
    Samotnik

  • 140. Data: 2011-02-11 21:56:59
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 11.02.2011 20:24, Krzysiek Kielczewski pisze:

> [...]
    > na wprost zadane pytanie. Dla ułatwienia: jest jeszcze na górze. Jakbyś
    > nie wciskał kitu, że ściągają z OC domniemanego sprawcy to bym nie

    Nie rob ze mnie wariata prosze i wykaz odbrobine dobrej woli, zeby
    zrozumiec. Sciagaja z OC sprawcy jesli jest jego wina. A caly wic polega
    na tym, ze jakbys mial moje lub Kamila ubezpieczenie to mialbys
    naprawione auto i w praktyce malo by Cie interesowala procedura. jasne
    teraz?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk