  • Data: 2011-02-11 12:06:24
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/02/2011 08:58, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Jaki papier z policji? Jaki podpis sprawcy? Policja winnego nie
    > wskazała, drugi kierowca nie przyznaje się do winy, sprawa toczy się w
    > sądzie.

    Od tego jest legal cover w polisie, zeby pokryc koszty sadowe, u mnie do
    bodajze 100.000 funtow. Niech sobie prawnik lazi po sadachm ja place
    skladke i to nie moj problem.

    > Taaa.

    Taaa.. takie dyskusje z kims, kto nigdy poza polska dluzej niz na
    wakacjach nie byl to niestety dyskusja ze slepym o kolorach..

    Kamil