  • Data: 2012-11-17 20:38:32
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Nov 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    To powyżej to akurat NIE JA.
    Prostestuję!

    > Bo to skrajność a chodzi o zdrowy kompromis.

    Nie spodziewałem się że napisałem nie dość jasno.
    To raz jeszcze: pytam tych, którzy twierdzą że *oglądanie* jest
    tożsame z naruszeniem BHP, skąd ta koncepcja, skoro oglądanie
    nie jest tożsame z osobistym wykonywaniem naprawy.
    JAKBY klient chciał sam naprawiać, to nie przyszedłby do mechanika,
    tylko do właściciela warsztatu (celem wynajęcia) a nie o tym mowa.
    Przyszedł żeby mu naprawili, chce oglądać.
    Nie ma mowy kompromisie, chodziło o konkretny zarzut.

    > Nieinteresowanie się naprawą
    > jest dobre do pierwszej wpadki mechanika

    No i do tego p. widzenia nic nie mam.
    Pytałem tych którzy mają :)

    pzdr, Gotfryd