  • Data: 2012-11-17 10:50:03
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Ale dlaczego oponując wobec "oglądania" jako jedyną alternatywę
    > widzicie wersję, w której klient wchodzi gdzie chce?
    > Przecież jak klient chce sobie sam osobiście zrobic, to po prostu
    > wynajmuje pomieszczenie warsztatowe ;)

    Bo to skrajność a chodzi o zdrowy kompromis. Nieinteresowanie się naprawą
    jest dobre do pierwszej wpadki mechanika, gdy okazuje się, że nie ma jak
    wykazać jego błądu. Nic nie pomoże niezależnie przeprowadzana ocena
    warsztatu przez klientów bo ogół klientów może być zadowolony tylko ta
    konkretna naprawa nieść istotną szkodę czy zagrożenie o czym przecież mowa.
    Wyobrazić sobie można, że każdy samochód ma swoją historię napraw w których
    są nie tylko proste informacje o wykonywanych czynnościach, ale i ich
    zdjęcia czy filmy. No i właśnie ... ostatnio zwykły mechanik po skutecznie
    wykonanej naprawie powiedział co zrobił i pokazał mi zdjęcia, w odróżnieniu
    od innego, który niby specjalizuje się i ma doświadczenie z działalności w
    ASO a usterki nie zdołał usunąć. Z drugiej strony był taki, co mi pokazywał
    różne modele jak to działa, ale nie pozwoliło mu to zdiagnozować ewidentnej
    nieszczelności klimatyzacji.