    From: dddddd <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Date: Fri, 16 Nov 2012 14:00:29 +0100

    W dniu 2012-11-16 13:16, Marcin N pisze:
    > W dniu 2012-11-16 12:57, Andy Niwinski pisze:
    > Mój samochód, moje pieniądze i mam prawo rzucić okiem na pracę osoby,
    > której mój dobytek powierzam. Jeśli warsztat ma inne zdanie - uszanuję
    > je i znajdę taki, który spełni moje oczekiwania.

    masz prawo też domagać się odszkodowania, bo pracownik nie zabezpieczył
    kanału i do niego wpadłeś, a skąd mają wiedzieć czy jesteś na tyle
    rozgarnięty by do niego nie wpaść?

    p.s. nie, nie mam warsztatu, tam gdzie jeżdżę mogę oglądać pracę, ale
    nie mam na to czasu, zwykle zostawiam auto, często z cennymi rzeczami w
    bagażniku i wracam jak zrobione. Ale jeżdżę do jednego warsztatu i ufam
    ludziom tam pracującym.

    Lukasz