  • Date: Tue, 20 Nov 2012 23:00:06 +0100
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Po samochód do Niemiec

    W dniu 2012-11-20 20:47, Marcin Jan pisze:

    > wystarczy jak na mobile ustawi sobie filtorwanie po właścicielu
    > : privat.
    >
    > Do wątkotórcy IMHO warto ale tylko od prywatnych właścicieli ewentualnie
    > od komisów przy ASO. Z tym że cena będzie wyższa od tej w PL. Jak masz
    > kogoś w D to jeszcze łatwiej, ja nie miałem i nie znam niemieckiego.
    > Kumpel z polski najpierw rozpoznał telefonicznie co i jak i czy da się
    > po angielsku dogadać. Resztę już na miejscu dogadałem.
    > Nocleg tanio załatwiłem przez HRS w całkiem dobrych warunkach w
    > Stuttgarcie. Kumpel wcześniej dogadał też kwestię wymeldowania i pomocy
> [...]

    A z moich doswiadczen wynika, ze po tak tanie auto jak Berlingo nie
    warto, no chyba ze watkotworca mieszka wzglednie blisko granicy i nie ma
    zamiaru daleko jechac.
    Koszty przywiezienia i rejestracji oraz wyzsza cena zakupu nie maja sensu.
    Takie auta lepiej kupic u nas i zostawic sobie rezerwe finansowa na
    niezbedne naprawy zawieszenia i dupereli. Mniej babrania z biurokracja,
    taniej, szybciej.
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)