  • 11. Data: 2010-11-08 13:00:38
    Temat: Re: Po ile chodza focusy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w
    > Allegro, otomoto czy jeszcze inne portale?
    > Ten moj to sedan - moze dlatego? Choc nie wierze by AZ TAK to
    > rzutowalo...

    Kto wie - moze i rzutuje.
    Ale ty jakos slabo lekcje odrobiles.
    Na allegro pelno jest focusow 2003 w cenie 12-13 tys. Np

    http://otomoto.pl/ford-focus-C15891089.html

    J.

  • 12. Data: 2010-11-08 14:03:38
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Allegro, otomoto czy jeszcze inne portale?
    > Ten moj to sedan - moze dlatego? Choc nie wierze by AZ TAK to rzutowalo...

    Moim zdaniem to, że sedan by zawyżyło cenę, bo pofirmowych kombiaków jak psów jest.
    Trafiłeś na handlarzy i stąd takie propozycje.
    http://moto.allegro.pl/listing.php/showcat?id=18160&
    price_from=&price_to=&postcode_enabled=0&state=0&cit
    y=&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&
    view=gtext&order=t&clear_cookie=0&change_view=Poka%C
    5%BC&a_text_i%5B1%5D%5B0%5D=2003&a_text_i%5B1%5D%5B1
    %5D=2003&a_text_i%5B4%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B4%5D%5B1
    %5D=&a_text_i%5B5%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=
    &a_text_i%5B14%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B14%5D%5B1%5D=&a
    _enum%5B199%5D=all&a_enum%5B16%5D=1&a_enum%5B13%5D=2
    &a_enum%5B12%5D=all&a_enum%5B15%5D=all&a_enum%5B178%
    5D=all

    średnia wypada jakieś 14-15kzł. Czyli w przyzwoitym stanie to z 16 kzł będzie wart.
    Te za 11 to jakieś parchy z usa do opłat albo z rozwalonym automatem.

  • 13. Data: 2010-11-08 14:06:17
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Ten moj to sedan - moze dlatego? Choc nie wierze by AZ TAK to rzutowalo...

    Moim zdaniem jak najbardziej moze. W zyciu bym Focusa sedana nie kupil.

  • 14. Data: 2010-11-08 14:11:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 13:00:38 +0100, J.F. napisał(a):
> [...]
    > Kto wie - moze i rzutuje.
    > Ale ty jakos slabo lekcje odrobiles.
    > Na allegro pelno jest focusow 2003 w cenie 12-13 tys. Np

    Ten akurat wygląda na sprowadzanego, a to jest istotna różnica dla
    kupujących - lepiej kupować od właściciela a nie handlarza...

    Swojego wyceniłem na 13, więc raczej bez szaleństw w żadną stronę.
    Pewnie gdybym wycenił na 16-18 to pies z kulawą nogą by nie zadzwonił :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2010-11-08 14:20:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Moim zdaniem jak najbardziej moze. W zyciu bym Focusa sedana nie kupil.

    De gustibus non est disputandum. Z zewnątrz faktycznie cudowny nie jest jak
    dla mnie ale zalety swoje ma.
    Kufer prawie jak w kombi ale pudło rezonansowe inne i ciszej jest. Więc
    jeśli ktoś nie jest specjalnym estetą to w środku ma to samo, na zewnątrz
    niech inni oglądają i jest OK.

  • 16. Data: 2010-11-08 14:57:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ten akurat wygląda na sprowadzanego, a to jest istotna różnica
    > dla
    > kupujących - lepiej kupować od właściciela a nie handlarza...

    Mow tak sobie dalej :-)

    Choc po prawdzie, akurat ten - zarejestrowany w 2006, czyli
    rozumiem w kraju zarejestrowany, sprowadzony jako trzylatek .. oj,
    musial byc zdrowo walniety. Nawet nie napisali "bezwypadkowy" :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-11-08 15:14:14
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Ten akurat wygląda na sprowadzanego, a to jest istotna różnica dla
    > kupujących - lepiej kupować od właściciela a nie handlarza...

    niby tak, ale Ty sprzedajesz auto, a handlarz super perelke i okazje :)
    Niestety potencjalni kupujacy czesto wierza handlarzowi.

    > Swojego wyceniłem na 13, więc raczej bez szaleństw w żadną stronę.

    jak Ci sie spieszy, sprzedaj za te 11,5 co oferuja, jak mozesz czekac to
    czekaj, pewnie znajdzie sie chetny, ktory doceni dobre auto. Ja szukalem i
    kupilem focusa z 2003r TDCi za 19tys w polowie roku bezposrednio od
    wlasciciela. Facet dosc dlugo staral sie go sprzedac, po ok miesiacu
    wiszenia na otomoto przyszedlem ja. Bo cena byla ciut powyzej sredniej i
    auto po naprawie blacharskiej (w tyl ktos sie wpakowal), wiec pewnie dlatego
    chetnych nie bylo zbyt wielu. Handlarz zrobilby z tego bezwypadek, licznik
    cofnal o 50kkm i poszloby za 22tys :) A ze owczesny wlasciciel na dzien
    dobry mowil, ze tyl malowany i jakis zaworek zwrotny uszkodzony, to ludzie
    bali sie brac. Po pol roku jezdzenia stwierdzam ze warto bylo, bo zmienilem
    akumulator, swiece zarowe i autko jezdzi jak nowe, zadne kwiatki nie wyszly
    :)

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2010-11-08 15:31:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 15:14:14 +0100, Tomek napisał(a):
    > niby tak, ale Ty sprzedajesz auto, a handlarz super perelke i okazje :)
    > Niestety potencjalni kupujacy czesto wierza handlarzowi.

    Jakoś w to mi się wierzyć nie chce ;) Przynajmniej sam od handlarza bym nie
    kupił ;)

> [...]
    > kupilem focusa z 2003r TDCi za 19tys w polowie roku bezposrednio od
    > wlasciciela. Facet dosc dlugo staral sie go sprzedac, po ok miesiacu

    No to faktycznie rozrzut gigantyczny. Owszem, kombi i tdci ale 8kpln to to
    nie jest warte :)

> [...]
    > chetnych nie bylo zbyt wielu. Handlarz zrobilby z tego bezwypadek, licznik

    No to chyba wniosek taki że trzeba będzie wystawić z wyższą ceną :)

    Nic to, poczekamy-zobaczymy.
    Aż tak się nie pali, choć głupio by było stracić kolejne x tys. bo minął
    31.12. :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2010-11-08 15:34:53
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-08 15:14, Tomek pisze:
    > Po pol roku jezdzenia stwierdzam ze warto bylo, bo zmienilem
    > akumulator, swiece zarowe i autko jezdzi jak nowe, zadne kwiatki nie wyszly
    > :)

    jeszcze nie wyszło, ford to rdza a ford po dzwonie to już masakryczna
    korozja. Bo nie wierzę, aby ktoś przeprowadził naprawę profesjonalnie.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-11-08 15:57:02
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > jeszcze nie wyszło, ford to rdza

    Nie pisz bzdur, każdy samochód to rdza wcześniej czy później. Focus
    _nie_jest_wybitnie_podatny na rdze.

    Maciek