  • Data: 2010-11-09 15:52:48
    Temat: Re: Po ile chodza focusy?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 09:51:36 +0100, AL napisał(a):
    > ile lat ford daje gwarancji na blachy (i pewnie tylko na perforacje blach)?

    Tak jak tu pisano - 12. Nie wiem na co, wiem że co roku jadę, patrzą czy coś
    wylazło i robią (lub nie, jeśli nic nie znajdą).

    > Czy uwazasz, ze rdza pojawiajaca sie w krawedziach too juz jest sygnal,
    > ze ASO w aucie PO gwarancji bedzie to usuwalo?

    Po gwarancji nie będzie - choć pewnie na ostatnią robotę też będzie roczna
    gwrancja. A 13-letnie auto i tak będzie warte tyle co nic.

    > Jakie trzeba spelnic wymagania w fordzie, by dod. gwarancja na peforacje
    > blach nie byla tylko haslem marketoidowym?

    Nie wiem, mi jakoś naprawiają.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944