  • Data: 2010-11-10 11:23:57
    Temat: Re: Po ile chodza focusy?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale ja nie twierdze, ze wszystkie rdzewieja - powiedzialem jedynie, ze
    > zbyt duzo spotkalem egzemplarzy z tym problemem, by uznac to za czysty
    > niefart uzytkownika.

    No ok, ja tylko mowie, ze ten problem, ktory spotykasz jest wada fabryczna,
    nie jest regula i jezeli wyjdzie to dotyczy w Focusie dupereli typu drzwi.
    Jak juz ludzie pisali, jest usuwany przez ASO, jak ktos go mial to w nosie
    to teraz ma rudzielca w wiadomych miejscach.
    Buda, blotniki, podloga, elementy nosne w tym samochodzie nie koroduja
    wybitnie, w moim przypadku moge powiedziec, ze w ogole. W samochodach ktore
    kiedys ogladalem tez bylo podobnie, co jest tez spojne z opiniami mechanikow
    (mowie o samochodach, ktore nie mialy dzwona).

    Bzdurne gadanie, (nie Twoje slowa) "Ford to rdza" wprowadza nieobiektywna
    opinie w stosunku dla tego modelu, zwlaszcza, ze jest juz od 12 lat na
    rynku. Calkiem sporo i jezeli nawet cos wyskakuje po takim okresie to nie
    jest problematyczne, nie sa to wady takie, ze samochod sie rozsypuje. Poza
    tym zaden samochod nie jest wieczny.

    > Sluzbowe mondeo: blotnik zdarty (ktos cofajac wjechal i nie jest
    > naprawiany) - nic sie z nim nie dzieje
    > Zagladam pod krawedz drzwi - i w tylnich moge wyczuc purchle - auto ma 5
    > lat.

    Nie wiem, nie znam Mondeo, pisze o Focusie MK 1.

    Pozdrawiam
    Maciek