eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePo co kilka gaznikow w motocyklach ?Re: Po co kilka gaznikow w motocyklach ?
  • Data: 2009-08-07 09:02:04
    Temat: Re: Po co kilka gaznikow w motocyklach ?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > W starych samochodach byl jeden gaznik na caly silnik i bylo dobrze,
    > w CZ 350 byl jeden gaznik na 2 cylindry (ale to dwusuw) i tez bylo dobrze.
    >
    > Po co kazdy cylinder ma oddzielny gaznik ?
    >


    Żeby miał większą moc, lepsze przyspieszenie, lepszy przebieg krzywej
    momentu obrotowego, bardziej równomierne zasilanie, lepsze wypełnienie
    cylindra mieszanką, mniejszy pływ niekorzystnych zjawisk falowych
    występujących w kolektorach dolotowych i większe dochody serwisu z tytułu
    synchronizacji gaźników.
    Wysokoobrotowe silniki to trochę inna bajka niż wolnoobrotowce które
    swobodnie można zasilić jednym gaźnikiem dla niewysilonych silników.

    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: