  • 1. Data: 2010-07-03 07:39:41
    Temat: Po co jeździć jak można latać...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.metacafe.com/watch/1390031/personal_helic
    opter/
    Prze skurczybyk!

  • 2. Data: 2010-07-03 11:27:18
    Temat: Re: Po co jeździć jak można latać...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pszemol pisze:
    > http://www.metacafe.com/watch/1390031/personal_helic
    opter/
    > Prze skurczybyk!

    http://en.gen-corp.jp/ :)

  • 3. Data: 2010-07-03 14:39:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:4c2f027e$1@news.home.net.pl...
    > Pszemol pisze:
    >> http://www.metacafe.com/watch/1390031/personal_helic
    opter/
    >> Prze skurczybyk!
    >
    > http://en.gen-corp.jp/ :)

    Czyż nie byłoby to piękne na krakowskie korki w miescie?
    Ciekawe jaki to ma zasięg na jednym tankowaniu...
    I czy trzeba mieć w Polsce zezwolenie aby taką ważką nisko nad ulicą latać
    :-)

  • 4. Data: 2010-07-03 15:20:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Jul 2010 07:39:22 -0500, Pszemol wrote:

    >Czyż nie byłoby to piękne na krakowskie korki w miescie?

    A wyobrazasz to sobie przy wiekszej ilosci korzystajacych ? :-)

    >Ciekawe jaki to ma zasięg na jednym tankowaniu...

    Na oko to w ogole wolno lata w poziomie, wiec zasieg bedzie kiepski.

    Alw spojrz na to
    http://www.youtube.com/watch?v=iVN_qEtBqjg

    >I czy trzeba mieć w Polsce zezwolenie aby taką ważką nisko nad ulicą latać

    Nie jestem biegly w przepisach, ale to mzoe byc pelnoprawny statek
    powietrzny. I pelnoobowiazkowy tez :-(

    J.

  • 5. Data: 2010-07-03 16:23:32
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Czyż nie byłoby to piękne na krakowskie korki w miescie?
    > Ciekawe jaki to ma zasięg na jednym tankowaniu...
    > I czy trzeba mieć w Polsce zezwolenie aby taką ważką nisko nad ulicą latać
    > :-)

    zrób licencję na awionetkę i sobie zamów latające auto
    http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Latajacy-samochod-
    juz-wkrotce,wid,12435903,wiadomosc.html?ticaid=1a750

  • 6. Data: 2010-07-03 16:32:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > Ciekawe jaki to ma zasięg na jednym tankowaniu...

    Przy sprzyjajacych warunkach 83 km zasiegu na jednym tankowaniu - godzina
    lotu.

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-07-03 23:00:32
    Temat: Re: Po co je?dzić jak można latać...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    J.F. wrote:
    > Na oko to w ogole wolno lata w poziomie,

    Rozwiniesz dlaczego?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 8. Data: 2010-07-03 23:04:03
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Ok, 83km/h wg http://en.gen-corp.jp/ - czyli szału jednak nie ma.

  • 9. Data: 2010-07-04 02:57:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote in message

    > Ok, 83km/h wg http://en.gen-corp.jp/ - czyli szału jednak nie ma.

    A przejazd przez Aleje krakowskie w godzinach szczytu: 13km/h :-)
    Poza tym - tym nie potrzebujesz nawet mostu do przeprawy
    przez Wisłę, więc możesz spokojnie na skróty lecieć :)

  • 10. Data: 2010-07-04 03:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A wyobrazasz to sobie przy wiekszej ilosci korzystajacych ? :-)

    Dużo zależy od manewrowości tego śmigła...
    Prędkości poruszania się niewielkie, wysokości niewielkie,
    więc możnaby się ominąć tak jak przy jeździe na rowerze.

    > Na oko to w ogole wolno lata w poziomie, wiec zasieg bedzie kiepski.
    >
    > Alw spojrz na to
    > http://www.youtube.com/watch?v=iVN_qEtBqjg

    Nie... to odpada... Wyobrażasz sobie manewrować tym
    w mieście między drzewami i budynkami?
    Tamta dwuśmigłowa ważka dużo wygodniejsza wygląda.

    > Nie jestem biegly w przepisach, ale to mzoe byc pelnoprawny statek
    > powietrzny. I pelnoobowiazkowy tez :-(

    Ktoś się orientuje? Może wystarczą typowe uprawnienia na Cesnę?