    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pływająca matryca - co to może być??
    Date: Tue, 10 Feb 2009 07:25:07 -0800 (PST)

    To ja jestem tym "kolegą"
    Posłałem filmik z tym co się dzieje do specjalistycznego serwisu.
    Także powiedzieli mi o jakiejś gumce (podkładka) co może uwierać z
    tyłu i ze to nic groźnego.
    Rozkręciłem klapę i sprawdziłem co jest z tyłu.Nic między klapą a
    matrycą się nie znajduje jednak.
    Kable są obok. Dziwne.Jakby to coś mechanicznego było to jeszcze
    wewnątrz samej matrycy.Tam też jest jakaś obudowa zapewne ale samej
    matrycy nigdy nie otwierałem bo jestem amatorem.
    Ktoś wie o jakich gumkach mówił serwisant?
    Czy jesli to coś mechanicznego drażni od tyłu tą matrycę to kiedyś się
    obraz w tym miejscu zniszczy?i