  • 1. Data: 2010-08-23 15:07:10
    Temat: Plytki drukowane - prototyp, gdzie wykonac.
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Jaka firme byscie polecili dla wykonania 1-2 plytek do prototypu.
    Warunki i wymagania:

    plytka ok 10x15 cm
    dwustronna
    soldermaska i cynowanie
    metalizacja, wiercenie (to chyba oczywiste :)
    bez zadnych nadrukow
    firma musi akceptowac plik z Eagla
    najlepiej z Warszawy lub okolic
    czas realzacji mniej istotny ale zeby to nie bylo miesiac
    cena jest parametrem drugorzednym

    Moze za duzo tego :) ale plytek nigdy nie zlecalem wszystkie robilem sam no
    a teraz nadeszly czasy na bardziej skomplikowane i wymagajace.

  • 2. Data: 2010-08-23 15:36:11
    Temat: Re: Plytki drukowane - prototyp, gdzie wykonac.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chomik,

    Satland? http://www.prototypy.com

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-08-23 15:53:39
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Satland? http://www.prototypy.com

    Taniej będzie w drukowane.pl

    MD

  • 4. Data: 2010-08-23 20:48:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-23 17:07 Chomik napisał(a):

> [...]
    > firma musi akceptowac plik z Eagla
    > najlepiej z Warszawy lub okolic
    > czas realzacji mniej istotny ale zeby to nie bylo miesiac

    Faldruk

    A z Eagle'a wygenerujesz sobie plik wierceń (Excellon) i maski (Gerber)
    - takie pliki łykają praktycznie wszystkie płytkarnie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-08-24 13:39:59
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    >Taniej będzie w drukowane.pl
    A jak z jakością ? Masz może foto jakiejś płytki od nich ?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2010-08-24 14:01:18
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 15:39, Krzysztof pisze:

    > A jak z jakością ? Masz może foto jakiejś płytki od nich ?
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    Akurat nie mam teraz czasu robić zdjęcia i wrzucać do netu. Według mnie
    do montażu ręcznego płytki są ok. Włącznie z TSSOP i QFN. Spotkałem się
    z opinią, że do lutowania w piecu nie bardzo się nadają bo mają cynowane
    ścieżki pod soldermaską. Tańszy od nich jest Norel ale biorą więcej za
    przygotowanie dokumentacji. No i zdarzały się im sporadycznie
    przetrawienia czy zwarcia ścieżek.

    MD

  • 7. Data: 2010-08-24 16:24:50
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Faldruk
    >
    > A z Eagle'a wygenerujesz sobie plik wierceń (Excellon) i maski (Gerber) -
    > takie pliki łykają praktycznie wszystkie płytkarnie.

    A jak z jakoscia w Faldruk-u i czy wiesz czy robia prototypy? Mam do nich w
    sumie najblizej.

  • 8. Data: 2010-08-24 16:52:58
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 18:24, Chomik pisze:

    > A jak z jakoscia w Faldruk-u i czy wiesz czy robia prototypy? Mam do
    > nich w sumie najblizej.

    Najbliżej to jest do furtki żeby odebrać płytki od kuriera :)
    Faldruk ma całkiem przyzwoitą jakość. Przynajmniej dla kogoś kto robi
    ręcznie nieduże serie.

    MD

  • 9. Data: 2010-08-24 18:26:18
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Faldruk ma całkiem przyzwoitą jakość. Przynajmniej dla kogoś kto robi
    > ręcznie nieduże serie.
    >
    > --
    Wlasnie, a jak to jest z cynowaniem? W wielu miejscach spotkalem sie z
    opinia ze niektore firmy cynuja cale sciezki a nie pola lutownicze. A
    chcialbym tego uniknac.

  • 10. Data: 2010-08-24 18:57:08
    Od: " Walter" <w...@g...pl>

    Zobacz tutaj
    http://www.eurocircuits.pl/

    Dwie płytki prototypowe dwustronne soldermaska, metalizacja, opis z jednej
    strony 100x160 za mniej więcej 50EUR z wysyłką. Zresztą na stronie jest
    kalkulator.
    Nie wiem z czego to wynika ale produkują 3 szt i jak ta trzecia wyjdzie to ją
    dostajesz gratis.
    Ja dwa razy ostatnio zamawiałem i za każdym razem dostałem 3szt.
    Trochę czasu zajmuje rejestracja, ale potem można wszystko zamawiać przez
    stronę. Co do jakości nie mam zastrzeżeń, no może tylko to że nie dało się
    zamówić miedzi 35um robią tylko 18um

    Walter