  • 1. Data: 2011-06-01 09:35:12
    Temat: Plytki 50x50mm dwustronne solidnie i niezbyt drogo?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Szukam solidnego wykonawcy plytek drukowanych, dwustronnych.
    Obustrona soldermaska i opisy. Taki standard, zadnego szalu.

    Ilosci - na szybko 25szt, po sprawdzeniu prototypu 100-300szt
    jednorazowo.

    Znam:

    drukowane.pl - cena ok, ogolnie niestety kiepska jakosc
    estetyczna glownie nadruku zarowno soldermaski jak i opisow
    wykinajaca pewnie z niedbalosci.
    Nie mam czasu i ochoty na reklamacje.

    prototypy.com - jakosc dobra, ceny za wysokie.

    Idealem bylaby cena do 5zl/szt przy 100 i wiecej sztuk.
    25szt testowych potrzebne dosc szybko.

    Podpowiecie gdzie pytac?

    jakub

  • 2. Data: 2011-06-01 12:00:34
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-01 11:35, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > Nie mam czasu i ochoty na reklamacje.
    >
    > prototypy.com - jakosc dobra, ceny za wysokie.
    >
    > Idealem bylaby cena do 5zl/szt przy 100 i wiecej sztuk.

    Faldruk

  • 3. Data: 2011-06-01 12:42:27
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-06-01 11:35, Jakub Jewuła pisze:

    > Podpowiecie gdzie pytac?

    Techno-service (ale ceny podobne jak prototypy), Hatron (Ci robią tanio,
    tylko trzeba ich naciskać)...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2011-06-01 16:18:34
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    http://www.merkar.pl/cennik.html

  • 5. Data: 2011-06-01 16:29:07
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > http://www.merkar.pl/cennik.html
    Jak nie zależy mu na terminie to i owszem.

    Paweł

  • 6. Data: 2011-06-01 17:03:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.06.2011 18:29, pawel pisze:

    > Jak nie zależy mu na terminie to i owszem.
    Jak się zapłaci to merkar też się potrafi sprężyć. A wykonanie naprawdę
    na poziomie...

    Michoo

  • 7. Data: 2011-06-01 18:58:46
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak nie zależy mu na terminie to i owszem.

    Jak szybko to:
    http://www.kono.com.pl/firma,kalkulator.html

    Jak tanio to musi mieć wady.

  • 8. Data: 2011-06-01 20:10:27
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam solidnego wykonawcy plytek drukowanych, dwustronnych.
    > Obustrona soldermaska i opisy. Taki standard, zadnego szalu.

    Popieraj lokalny przemysł http://majstar.pl/. Jakość bardzo dobra, obsługa
    bez zastrzeżeń, możliwość negocjacji cenowych i terminowych. Korzystamy od
    kilku lat.
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 9. Data: 2011-06-02 06:21:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Popieraj lokalny przemysł http://majstar.pl/. Jakość bardzo dobra,
    > obsługa bez zastrzeżeń, możliwość negocjacji cenowych i terminowych.
    > Korzystamy od kilku lat.
    > Wojtek

    Dzieki, zapytam.

  • 10. Data: 2011-06-03 10:52:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Popieraj lokalny przemysł http://majstar.pl/.

    I chyba tu trafi pierwsze zlecenia i moze nastepne :)