  • 1. Data: 2011-06-01 06:56:54
    Temat: Piszczenie z głośników w TV LCD Sharp
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Zapytam Was może poduniecie mi jakies rozwiązanie lub naprowadzicie od
    czego zacząć szukanie usterki.
    Jest sobie TV LCD Sharp typu LC-19SH7E
    Objaw jest taki, że jak pracuje na sygnale zewnętrznym Video z wejść
    SCART, AV lub YPbPr to po pewnym czasie z głośników wydobywa się
    jednostajny dźwięk ok. 1kHz, który mija samoczynnie lub po
    przełączeniu na tuner. Podczas pracy na samym tunerze nie ukazuja się
    takie objawy.
    Co dziwne jest tam układ MT8292 taki przełącznik wejśc audio. Jedno co
    mnie dziwi to to że jak się w czasie tego piszczenia naciśnie na
    pilocie MUTE to teoretycznie wyjścia słuchawkowe oraz głośniki są
    zwierane przez tranzystory do masy, a piszczenie i tak jest.

    Podsuncie mi jakieś pomsyły