    Subject: Re: Płytkarnie
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 26 Aug 2018 16:09:17 +0200

    > Ale w allpcb możesz kupę opcji dobrać, w tym kolory masek za free a jlpcb
    > każe sobie za to extra płacić, więc wg Twojej teorii powinno być odwrotnie :)
    > w co wątpię bo jest film
    > us-mana który zwiedzał jlpcb i widać że jest to nowy w pełni nowoczesny
    > zakład.

    Z tymi kolorami jest dziwnie, czasem są bezpłatne czasem płatne. Miałem
    kilka kolorów i subiektywnie patrząc zielony jest najlepszy.
    A teoria jest dalej dobra, Na allpcb cena jest 100% większa więc taką
    fanaberię za kilka $ mogą dać darmo. Zresztą umowy między firmami
    zmieniają rzeczywistość.
    Wojtek